Miesto istorija ir dabartis - dalykinis ir meninis aprašymas
Maksimalus dalyvių skaičius: 30
Pamoką sukūrė - Ona Dicevičienė
Pamoką sukūrė - Ona Dicevičienė
Kur susijungia Vilniaus istorija ir dabartis?
Pamoka vyksta ant Trijų kryžių kalno - vietoje, iš kurios kaip ant delno atsiveria įspūdinga Vilniaus panorama.Mokiniai, dirbdami grupėse, tampa miesto istorijos ir dabarties tyrėjais - pagal pateiktas užduotis kuria vietų ir objektų aprašymus. Pabaigoje sukurtus aprašymus pristato klasės draugams, įsivertina savo darbus, dalijasi įspūdžiais.
Pamokos metu mokiniai daugiau sužino apie savo gyvenamąją aplinką, ugdosi kūrybiškumą, gebėjimą dirbti komandoje.
Nuotrauka pamokos autorės.
Pamokos tikslas
Mokytis kurti dalykinį ir meninį pasakojimą, geriau pažinti savo aplinką.Pamokos planas
Įvadas (5 min.). Mokytojas pristato pamokos temą, iškelia klausimą, suformuluoja uždavinį.Mokiniai pasiskirsto grupėmis, susipažįsta su užduotimis. Mokytojas išdalina grupėms užduočių lapus, paaiškina atlikimo tvarką (10 min.)
Dalyko temų kartojimas: dalykinis ir meninis pasakojimas su aiškinimo ir aprašymo elementais, teksto komponavimo ypatumai (10 min.)
Mokinių darbas grupėse, mokytojas konsultuoja (40 min.)
Užduočių pristatymas. Mokiniai pristato klasės draugams sukurtus aprašymus (12 min.)
Refleksija. Mokiniai įsivertina pagal pateiktus klausimus (13 min.)
Kompetencijos
Komunikavimo
Kūrybiškumo
Pažinimo
Temos ugdymo programose
Lietuvių kalba ir literatūra: Teksto pobūdis ir struktūra. Dalykinis ir meninis pasakojimas su aiškinimu ir aprašymu. Aprašymo funkcijos pasakojime. Leksika. Lietuviškų vietovardžių kilmė. Patikimos informacijos paieška. (6 kl.) Įvairūs informacijos šaltiniai, teisėtas naudojimasis skaitmeniniu turiniu. (7 kl.) Istorija: Istorinio pasakojimo kūrimas. Žmogaus gyvenamoji erdvė istorijoje. Vilnius – istorinė Lietuvos sostinė. (6 kl.)Pamokos vieta:
Senamiesčio seniūnija, Trijų kryžių kalnas
Panašios pamokos