Orientavimasis vietovėje ir Reformacijos epochoje
Maksimalus dalyvių skaičius: 30
Pamoką sukūrė - Vilma Junevičienė
Pamoką sukūrė - Vilma Junevičienė
Ką svarbaus sužinosime orientuodamiesi Reformatų sode?
Pamokoje integruojamas praktinis teorinių istorijos žinių pritaikymas, komandinis darbas ir fizinė veikla - orientacinis žygis po Vilniaus Reformatų skverą.Ieškodami „punktų“ pagal sudarytą žemėlapį, mokiniai susipažins su Reformacijos laikotarpio įtaka Lietuvos kultūrai, atpažins skvere esančius istorinius objektus ir supras jų reikšmę.
Esminiai pamokos akcentai:
- istorinių objektų pažinimas (Sinodas, Konsistorija, Šreterių koplytėlė, paminklas Reformacijai ir lietuviškos raštijos pradininkams);
- praktinis žemėlapio skaitymas ir orientavimasis vietovėje;
- komandinės veiklos ir fizinio aktyvumo integracija;
- refleksija apie mokymosi procesą ir praktines užduotis.
Nuotrauka pamokos autorės.
Pamokos turinio partneris Lietuvos Reformacijos istorijos ir kultūros draugija
Pamokos tikslas
Derinant fizines ir istorines veiklas, supažindinti mokinius su Reformacijos laikotarpio svarba.Pamokos planas
1. Įžanga ir pramankšta (10 min.): pristatoma pamokos tema ir tikslai, atliekama aktyvi pramankšta, paruošianti mokinius veiklai.2. Pagrindinė veikla (25 min.): mokiniai keliauja tarp nurodytų punktų ir atlieka fizinio ugdymo bei istorijos užduotis.
3. Apibendrinimas ir refleksija (10 min.): mokiniai trumpai pristato atliktas užduotis, aptariami rezultatai ir dalijamasi įspūdžiais.
Kompetencijos
Komunikavimo
Kultūrinė
Pažinimo
Socialinė
Temos ugdymo programose
Orientavimosi sportas, žygis, Reformacija ir jos įtaka Lietuvos kultūrai: istorinės atminties pėdsakai.Pamokos vieta:
Senamiesčio seniūnija, Reformatų skveras, šalia Pylimo g.
Panašios pamokos