Kalba kaip žmogaus tapatumo ir įvaizdžio dalis
Maksimalus dalyvių skaičius: 50
Pamoką sukūrė - VILNIUS TECH Kūrybinių industrijų fakultetas
Pamoką sukūrė - VILNIUS TECH Kūrybinių industrijų fakultetas
Ar kalba gali pakeisti mano gyvenimą?
Pamokoje mokiniai sužinos, kad kalba reikalinga ne tik bendravimui - per kalbą žmogus atskleidžia savo tapatumą ir kuria savo asmeninį įvaizdį.Pamoka skatina savęs pažinimą per vartojamą kalbą, moko pasirinkti tinkamas kalbos priemones siekiant sklandaus ir įtaigaus bendravimo su kitais.
Moksleiviai susipažins su negatyviojo ir pozityviojo mandagumo strategijomis, gaus praktinių patarimų kaip jas naudoti atliekant tam tikrus socialinius vaidmenis. Analizuos praktinius šių strategijų taikymo pavyzdžius ir jų veiksmingumą. Supras kalbos priemonių svarbą bendravimui bei teigiamo įvaizdžio kūrimui.
Pamokos metu skatinamas aktyvus moksleivių įsitraukimas, diskusijos. Dalyviai mokysis praktiškai pritaikyti įgytas žinias, o naujus įgūdžius vėliau naudoti kasdieniniame bendravime.
Nuotrauka iš https://www.pexels.com
Esate Vilniuje dirbantis mokytojas ir norėtumėte savo klasę užregistruoti į šią pamoką? Prisijunkite!
Pamokos tikslas
Supažindinti su kalbos svarba kuriant žmogaus tapatumą ir įvaizdį.Pamokos planas
ĮŽANGA. Pamokos temos ir tikslų pristatymas.I DALIS. Kalba kaip tapatumo atspindys. Aptariama, kaip kalba gali atskleisti žmogaus tapatumą, pateikiami pavyzdžiai.
II DALIS. Negatyviojo ir pozityviojo mandagumo strategijos. Paaiškinamos savokos, pateikiami pavyzdžiai, kaip šios strategijos gali būti taikomos įvairiose situacijose. Skatinama diskusija.
III DALIS. Įvaizdžio kūrimas per kalbos priemones. Aptariamos skirtingos kalbos priemonės, analizuojami praktiniai pavyzdžiai. Diskusija ir praktinė veikla.
APIBENDRINIMAS. Trumpa pamokos apžvalga, mokinių įspūdžiai.
Kompetencijos
Komunikavimo
Kultūrinė
Kūrybiškumo
Socialinė
Temos ugdymo programose
Savęs pažinimas ir asmeniniai tobulėjimo tikslai. Santykiai ir bendradarbiavimasPamokos vieta:
Senamiesčio seniūnija, Trakų g. 1
Atsiliepimai
Nijolė Lukšaitė
Laikas neprailgo - mokiniai skatinami reikšti nuomonę, kelti klausimus, analizuoti situacijas. Dėkojame lektorėms už informatyvią popietę!
Jurga Katakinė
Mokiniai įsitraukė į diskusijas, buvo šiokių tokių techninių nesklandumų, tačiau pateikta vertinga informacija, neprailgo. Smagu, kad tie, kam buvo įdomu galėjo sudalyvauti ir ekskursijoje
Natalija Šumskaja
Mokiniai dalyvavo diskusijose ir kūrybinėse užduotyse, kurios skatino juos mąstyti apie lietuvių kalbos svarbą jų gyvenime. Dėkojame už įdomią ir informatyvią paskaitą.
Panašios pamokos