
Mano ateities vizija
Maksimalus dalyvių skaičius: 25
Pamoką sukūrė - Ieva Čerškuvienė
Pamoką sukūrė - Ieva Čerškuvienė
Kaip pasirinkti profesiją?
Pradžioje mokiniai įvardina savo asmeninius tikslus, diskutuoja, kas gali padėti juos pasiekti. Kartu su mokytoju aptaria, kodėl yra svarbu ir naudinga prašyti pagalbos.Pagrindinės veiklos metu mokiniai, pasiskirstę į komandas, lauko aikštelėje tyrinėja aplinkos objektus ir juos susieja su galimu pagalbos šaltiniu renkantis karjerą. Pastebėjimus fiksuoja užduočių lapuose. Pabaigoje dalinasi mintimis apie galimus pagalbos šaltinius patinkančiose profesijose, jas suvaidina.
Apibendrinimo metu mokiniai diskutuoja apie asmeninių savybių reikšmę renkantis karjeros kelią, ką svarbu įvertinti galvojant apie savo profesiją.
Nuotrauka iš https://shorturl.at/elHZp
Pamokos tikslas
Tyrinėjant aplinką, suprasti kas yra svarbu renkantis profesiją.Pamokos planas
1. Įžanga (10 min.). Mokytojas supažindina su tema, kelia probleminius klausimus.2. Pagrindinės veiklos (30 min.). Mokiniai atlieka tyrinėjimo ir vaidinimo užduotis.
3. Refleksija (5 min.). Aptaria įgytas pamokoje žinias.
Kompetencijos
Temos ugdymo programose
A2. Stebi, tiria, atpažįsta, įvardija ir plėtoja asmeninius pomėgius, savybes, talentus, įgūdžius, gebėjimus.Pamokos vieta:
Žvėryno seniūnija, Green Hall parkelis, Upės g. , Vilnius
Panašios pamokos