Miestą kuriančios inžinerinės profesijos
Maksimalus dalyvių skaičius: 30
Pamoką sukūrė - Rūta Mensonaite
Pamoką sukūrė - Rūta Mensonaite
Kaip miestą kuria inžinieriai?
Pamokos metu mokiniai keliauja po miestą ir, klausydami mokytojo užuominų, atpažįsta įvairių sričių (infrastruktūros, pastatų, transporto, energetikos, tvarios aplinkos) inžinerines profesijas, kurios prisideda prie miesto kūrimo ir plėtros.Pamokoje lavinami vietovės stebėjimo, kūrybiškumo, pastabumo, erdvinio matymo įgūdžiai.
Pamokos pabaigoje aptariama, kokių savybių ir įgūdžių reikia, norint būti geru inžinieriumi.
Pamoka gali vykti bet kurioje miesto teritorijoje, kurioje yra įvairių inžinerinių objektų: prie verslo trikampių, rekreacinių zonų, statybų aikštelių, tiltų, viadukų ir kitų.
Mokytojui rekomenduojame naudoti gido įrangą.
Nuotrauka iš www.freepic.com
Pamokos tikslas
Susipažinti su miestui reikalingomis inžinerinėmis profesijomis.Pamokos planas
1. Pristatomas pamokos planas, tema, inžinerijos sąvoka, šios srities profesijų įvairovė.2. Mokiniai keliauja po miestą ir, klausydami mokytojo užuominų, stengiasi atpažinti inžinerines profesijas. Jas fiksuoja savo užduočių lapuose.
3. Baigę miesto stebėjimą, mokiniai pristato, kokias profesijas pavyko pamatyti. Mokytojas pagal poreikį gali papildyti inžinerinių profesijų sąrašą.
4. Aptariama, kokių savybių ir įgūdžių reikia, norint tapti geru inžinieriumi.
Kompetencijos
Komunikavimo
Kūrybiškumo
Pažinimo
Socialinė