Literatūrinis teismas - Dafnė du Morjė „Rebeka“
Pamoką sukūrė - Gintaras Tubelis
Nuteisti ar išteisinti?
Remiantis Dafnė du Morjė „Rebeka“ mokiniai sukurs inscenizuotą teisminį procesą. Pasirinkę kūrinio personažą, sukurs baigiamąsias kaltinimo, gynimo ir liudytojų kalbas bei kaltinamojo paskutinį žodį. Remdamiesi kūrinyje perskaitytais ir analizuotais faktais mokiniai gebės interpretuoti ir susieti juos su teisine retorika bei vadovautis Lietuvos Respublikos baudžiamuoju kodeksu. Lavins retorikos meno įgūdžius. Gebės analizuoti pasirinktų veikėjų charakterius, kūrinio problemas ir argumentuotai pateikti asmeninį požiūrį.Pamokai rekomenduojama erdvė - Vilniaus miesto apylinkės teismas arba kitas teismas (erdvę galima rezervuotis šioje platformoje).
Pamokos autoriai: teatro mokytojas metodininkas Gintaras Tubelis ir anglų kalbos mokytoja metodininkė Jolanta Liubkevič.
Pamokos tikslas
Sukurti inscenizuotą teisminį procesą.Pamokos planas
Anglų kalbos pamokose:The preparation for the trial is a two-fold process. The students are given the assignment to read the book “Rebecca” by Daphne Du Maurier (the original or the adapted Upper level reader from Macmillan Readers). The book is then analyzed in class. In the meantime, while they are still working on reading the book at home, in class the students learn all the vocabulary necessary for a judicial process (depending on a textbook the vocabulary may vary). If there is time after the court or after reading the book the film (on Netflix) can also be watched and compared with the book.
Teatro pamokose išsiaiškinama teisinė retorika, analizuojamos juridinės kalbos.