Moters portretas neoromantinėje Šatrijos Raganos kūryboje
Pamoką sukūrė - Gintaras Tubelis
Apie ką diskutuotų mamatė ir Šatrijos Ragana?
Mokiniai, remdamiesi autorės biografija ir kūrinio „Sename dvare“ analize, dirbs poromis ir sukurs bent 300 žodžių mamatės ir Šatrijos Raganos dialogą, kuriame jos kalbėsis apie savo gyvenimo kelią, savijautą, išgyvenimus, prisiminimus.Mokiniai gebės analizuoti, kritiškai vertinti ir aktualizuoti kūrinį bei sieti jį su individualia patirtimi; lavins kritinio ir kūrybinio mąstymo gebėjimus, darbo grupėmis įgūdžius; remdamiesi kūrinio ir veikėjų analize bei asmenine patirtimi ir kultūrinėmis žiniomis, gebės įtaigiai perteikti sukurtą tekstą.
Pamokai tinkamiausia vieta būtų gamtos apsuptis, tad pamoka gali vykti VU Botanikos sode arba bet kokioje kitoje jaukioje gamtoje esančioje vietoje, kurioje norėtų susitikti mamatė ir Šatrijos Ragana.
Pamokos autoriai: teatro mokytojas metodininkas Gintaras Tubelis ir lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja metodininkė Ugnė Ligeikė.
Pamokos tikslas
Sukurti mamatės ir Šatrijos Raganos dialogą.Pamokos planas
Lietuvių kalbos pamokose analizuojama Šatrijos Raganos apysaką „Sename dvare“, veikėjų literatūriniai portretai, kūrinio temos ir problemos.
Teatro pamokose spektaklio „Sename dvare“ peržiūra, analizė.
https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/17286/spektaklis-satrijos-ragana-sename-dvare-i-d
https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/17289/spektaklis-satrijos-ragana-sename-dvare-ii-d
Integruotos pamokos metu vyksta sukurtų veikėjų dialogų (ne mažiau 300 žodžių) pristatymas, komentavimas, aptarimas, įsivertinimas ir vertinimas.