Nenori sportuoti? Šok!
Pamoką sukūrė - Gintaras Tubelis
Apie ką kalba šokis?
Pamokos metu mokiniai šokiu ir kitomis teatrinės raiškos priemonėmis interpretuos anglų kalbos pamokose skaitytų kūrinių ištraukas.Mokiniai lavins kūrybinės raiškos ir gebėjimo interpretuoti įgūdžius. Gilins kultūrinį pažinimą.
Pamoka gali vykti Menų spaustuvėje ar kitoje šokiui pritaikytoje erdvėje.
Pamokos autoriai: teatro mokytojas metodininkas Gintaras Tubelis ir anglų kalbos mokytoja metodininkė Jolanta Liubkevič.
Pamokos tikslas
Išplėsti teatrinės raiškos galimybes interpretuojant tekstą šokiu.Pamokos planas
Anglų kalbos pamokose:The students receive their extracts from fiction (Ch. Dickens, W. Shakespeare, J. Austen etc.). They are given time to not only read the extract but also to discover the background and the main idea of the entire book in order to understand their extract. The ideas and discoveries of the students are then discussed in class before receiving the assignment for the integrated class.
Teatro pamokose mokiniai diskutuos apie šokį.
„Į šokį galima žiūrėti kaip į techninį atlikimą, bet man nuo seno šokis nėra tik fizinis. Tai kūno, emocijų ir psichikos sąjunga. Mano darbas yra ne tik užkopti ant scenos, bet ir perteikti visas gyvenimo patirtis. Tai patirties audinys, kurį atsineši. Kai kurių dalykų net neatsimeni, bet jie irgi kažką pakeitė, pridėjo spalvos. Todėl manau, kad visada į sceną atsinešame viską, ką turime. Aš asmeniškai neprimetu vaidmens, bet ištraukiu jį iš savo patirčių.“, – sako šokėja Oksana Graznova (šaltinis diena.lt).