Pasitikėjimo ir atsakomybės ugdymas
Maksimalus dalyvių skaičius: 16
Pamoką sukūrė - Nida Šiaulė
Pamoką sukūrė - Nida Šiaulė
Lengviau pasitikėti ar prisiimti atsakomybę?
Pamoka kviečia mokinius pabūti dviejose rolėse: patikėti savo saugumą kitam ir prisiimti atsakomybę už kito saugumą.Moksleiviai su mokytoju eina į patyriminį žygį gamtinėje aplinkoje, geriausiai tam tinka kalvoti Vilniaus parkai. Mokiniai tylėdami keliauja poromis, vienas užrištomis akimis, o kitas veda. Žygio metu tyrinėjame nelygius paviršius, pabandome pralįsti po medžių šakomis, užlipti ant akmens ir t.t. Žygiui įpusėjus mokiniai apsikeičia rolėmis.
Pamokos pabaigoje reflektuojama - ar lengviau pasitikėti kitu, ar prisiimti atsakomybę?
Nuotrauka iš asmeninio archyvo.
Pamokos tikslas
Ugdyti gebėjimą pasitikėti savimi ir kitu.Pamokos planas
1. Mokiniai susikirsto poromis, mokytojas pristato žygio taisykles (7 min.)2. Mokiniai, mokytojos vedami, keliauja į žygį (po 15 min., iš viso 30 min., tačiau trukmę mokytojas gali nustatyti savo nuožiūra)
5. Refleksija, diskusija (8 min.)
Kompetencijos
Komunikavimo
Kūrybiškumo
Socialinė
Temos ugdymo programose
Etika. Rūpestis dėl savęs ir kitų. Egoistinis šių laikų individualizmas ir „buvimas-su“ (su kitais).Pamokos vieta:
Senamiesčio seniūnija, Altanos kalnas
Panašios pamokos