
Šokio ritmu mokomės suprasti, priimti, draugauti
Maksimalus dalyvių skaičius: 30
Pamoką sukūrė - Irina Delgiado
Pamoką sukūrė - Irina Delgiado
Kaip mums dirbti kartu, kuriant draugišką atmosferą?
Pamoka skatina mokinius suprasti poreikių įvairovę, skirtingų žmonių įtrauktį. Ji vyksta lauko erdvėje (pvz. prie Baltojo tilto ir „Swedbank“ terasoje), kurioje dalyviai mokosi prisitaikyti prie skirtingų aplinkos sąlygų.Mokiniai atlieka įvairias veiklas, į kurias siekiama įtraukti visus, akcentuojant vienybę, įvairovę ir bendrystę: mokosi Brailio rašto, kartu sudaro draugiškos aplinkos taisykles, kuria bendrą šokį. Užduotys skatina bendradarbiavimą, ugdo pasitikėjimą ir kitų dalyvių poreikių atjautą.
Pabaigoje mokiniai reflektuoja pagal pateiktus klausimus.
Pamokos bendraautorė mokytoja Emilija Jakubickaitė.
Nuotrauka iš canva.com.
Pamokos tikslas
Formuoti teigiamą požiūrį į žmonių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, įtrauktį.Pamokos planas
1. Įžanga (10 min.)2. Brailio rašto pažinimas (15 min.)
3. „Terasa – draugiška visiems“ etikos chartija (25 min.). Mokiniai aiškinasi, kokia aplinka yra draugiška specialiųjų poreikių turintiems žmonėms, kuria tokios aplinkos taisykles.
4. Šokio veikla „Vienybės ritmas“ (30 min.)
5. Refleksija (15 min.)
Kompetencijos
Temos ugdymo programose
Diskutuodami grupėse sukuria dialogiško bendravimo taisykles, kuriomis vadovaujanti pašnekovas yra išklausomas ir gerbiamas. Reflektuoja dialogiško bendravimo svarbą (B3.4). Padedamas pateikia pavyzdžių iš asmeninės patirties, kaip šokis padeda save išreikšti ir bendrauti su kitais (C3.1).Pamokos vieta:
Šnipiškių seniūnija, Upės g. 6
Panašios pamokos