Pilių kompleksai ir parkai
Maksimalus dalyvių skaičius: 16
Pamoką sukūrė - Edita Dailidienė
Pamoką sukūrė - Edita Dailidienė
Kas sugalvojo karpyti medžius?
Kraštovaizdžio architektūra viena seniausių meno rūšių, su kuria vaikai susipažins tyrinėdami pilių kompleksus ir jų parkus. Mokiniai supras, kaip keitėsi ir tobulėjo parkų stilistika, kokie elementai išliko, kas lėmė parkų formavimą ir dominuojančių stilių išplitimą Europoje. Sieksime supažindinti mokinius su pagrindinėmis parkų ir sodų formavimo kryptimis bei jų raida, paaiškinti kraštovaizdžio architektūros sąvoką, pristatyti garsius parkų projektuotojus ir vieno iš jų darbus Lietuvoje.Prancūzų instituto mediatekoje mokiniai ieškos informacijos apie pilis ir parkus ir mokysis juos apibūdinti prancūziškai.
Susipažindami su žymiais pilių parkais ir sodais, mokiniai praplės savo pasaulėžiūrą, estetinį suvokimą ir išmoks pristatyti parką prancūzų kalba.
Pamokos tikslas
Mokyti atpažinti prancūziško stiliaus parko pagrindinius elementus ir pristatyti parką prancūziškai.Pamokos planas
Mokytojas mokiniams užduoda pradinius pamokos klausimus, diskutuoja ir tuomet rodydamas skaidres, išdėsto pamokos medžiagą.Mokiniai, susipažinę su pamokos turiniu ir pasitikrinę atsakymus į klausymus, atlieka praktinę užduotį. Pasirenka vieną pilį iš nurodyto sąrašo. Grupėje ar porose ieško medžiagos mediatekoje ir atsako į pateiktus klausymus prancūzų kalba. Pristato vieni kitiems savo darbus.
Pamoką galima tęsti ir Bernardinų sode. Vaikštant po sodą surasti prancūziško parko stiliaus bruožų, pastebėti kitus svarbius parko elementus, palyginti parką su kitais pamokoje apžvelgtais parkais.
Kompetencijos
Komunikavimo
Kultūrinė
Pažinimo