Muzika kaip planetos išsaugojimo instrumentas
Maksimalus dalyvių skaičius: 20-25
Pamoką sukūrė - Vilniaus miesto savivaldybės centrinė biblioteka
Pamoką sukūrė - Vilniaus miesto savivaldybės centrinė biblioteka
„Daugiau teršti negalima gyventi“ - kur dėsime kablelį?
Muzika – tai ne tik garsai ir melodijos, bet ir galinga priemonė keisti pasaulį. Šioje pamokoje nagrinėsime, kaip muzika gali skatinti atsakingą požiūrį į gamtą, aplinkosaugą ir tvarumą.Mokiniai bus skatinami reflektuoti, kodėl svarbu įtraukti tvarumo vertybes į kasdienį gyvenimą, nagrinės, kaip įvairūs muzikos kūriniai ir atlikėjai gali prisidėti prie šios žinutės sklaidos. Mokiniai sužinos, kaip tvarumo idėjos gali būti pritaikomos muzikos industrijoje, įskaitant tvarius koncertų organizavimus ir muzikos kūrimą.
Pamokos metu mokiniai:
- sužinos, kaip gali būti susiję muzika ir tvarumas;
- nagrinės, kokį poveikį mūsų kasdieniai pasirinkimai daro aplinkai;
- aptars du miesto modelius;
- analizuos dainas, kurios skatina atkreipti dėmesį į gamtos apsaugą;
- atliks kūrybinę užduotį, sukurs tvarumo žinutę muzikos pagalba.
Kur dėtumėte kablelį sakinyje „Daugiau teršti negalima gyventi“? Kviečiame kartu rasti atsakymą!
Esate Vilniuje dirbantis mokytojas ir norėtumėte savo klasę užregistruoti į šią pamoką? Prisijunkite!
Pamokos tikslas
Analizuoti, kaip muzika skatina atsakingą požiūrį į gamtos apsaugą ir tvarumą.Pamokos planas
1. Susipažinimas su dalyviais, pamokos temos pristatymas.2. Įžanga apie tvarumą, diskusija „Daugiau teršti negalima gyventi – kur dėsime kablelį?“. Kaip pasikeistų gyvenimas, jei visi kablelį nuspręstų dėti ten pat?
3. Pažintis su tvarumo idėjomis: kokį poveikį mūsų pasirinkimai turi gamtai ir visuomenei, kaip muzika gali skatinti tvarumo idėjas.
4. Diskusija, kas nutinka, kai kasdieniame gyvenime netaikome tvarumo principų ir kokios gali būti pasekmės, jei nenustosime teršti.
5. Aptariami tvaraus ir netvaraus miesto modeliai.
6. Tvarių kūrinių analizė: kaip dainos skatina atkreipti dėmesį į gamtos apsaugą ir tvarumą.
7. Mokiniai atlieka individualią kūrybinę užduotį.
8. Apibendrinimas, dalyvių refleksija.
Kompetencijos
Kūrybiškumo
Pažinimo
Pilietiškumo
Temos ugdymo programose
Muzikos pažinimasPamokos vieta:
Žirmūnų seniūnija, Žirmūnų g. 6
Panašios pamokos