Abėcėlė aplink mus
Maksimalus dalyvių skaičius: 30
Pamoką sukūrė - Eglė Štrimaitienė
Pamoką sukūrė - Eglė Štrimaitienė
Kokios raidės „pasiklydo“ mokyklos kieme?
Pamoka prasideda intriga: pradinukai gavo laišką iš Raidžių karalienės su prašymu padėti jai surasti mokyklos kieme pasiklydusias raides. Klasė keliauja į kiemą ir išpildo Raidžių karalienės norą - stebėdami aplinką, bando įvardinti kuo daugiau žodžių, prasidedančių skirtingomis abėcėlės raidėmis.„Rastas“ raides pasižymi užduočių lapuose, vėliau grupėse aptaria gautus rezultatus, pabaigoje dalinasi įspūdžiais.
Pamokoje lavinamas vaikų pastabumas, praktiškai įtvirtinamos abėcėlės žinios, ugdomi bendradarbiavimo įgūdžiai.
Iliustracijos šaltinis https://shorturl.at/hkCB3
Pamokos tikslas
Pakartoti abėcėlę stebint aplinkos objektus, rezultatus apibendrinti grupėse.Pamokos planas
1. Sudominimas: mokytojas perskaito Raidžių karalienės laišką.2. Aptariama užduotis, mokytojas paaiškina, kaip reikės pildyti užduočių lapą.
3. Vaikai lauke stebi aplinką ir individualiai pildo užduoties lapus.
4. Mokiniai grįžta į klasę, grupėse sistemina surinktą informaciją.
5. Grupės pristato rezultatus, iš kokios raidės prasidedančių žodžių pastebėjo daugiausiai.
6. Pamokos apibendrinimas, pasidalinimas įspūdžiais.
Kompetencijos
Komunikavimo
Kūrybiškumo
Pažinimo
Temos ugdymo programose
Rašyba, rašymo technikaPamokos vieta:
Šnipiškių seniūnija, Kalvarijų g. 87.
Panašios pamokos