Daiktavardžiai ir būdvardžiai aplink mus
Maksimalus dalyvių skaičius: 24
Pamoką sukūrė - Iveta Černauskaitė
Pamoką sukūrė - Iveta Černauskaitė
Ar moku apibūdinti daiktavardžius?
Pamoka už mokyklos ribų, skirta įtvirtinti daiktavardžių ir būdvardžių derinimo žinias.Atlikdami įvairias užduotis, mokiniai pasikartos, kas yra daiktavardis ir būdvardis, dirbdami grupėse suras bent 5 įvairius daiktus pagal pateiktus būdvardžius, ir atvirkščiai. Pamokos pabaigoje atliks kūrybinę užduotį - sukurs trumpą istoriją, derindami būdvardžius su daiktavardžiais.
Pamoka dali vykti bet kurioje gražioje gamtos vietoje, paplūdimyje.
Nuotrauka https://shorturl.at/jlmO1
Pamokos tikslas
Nagrinėjant aplinkos objektus, įtvirtinti daiktavardžio ir būdvardžio derinimo žinias.Pamokos planas
1. Įvadinė dalis. Pakartojimas, kas yra daiktavardis ir būdvardis. Įvadinis žaidimas poromis.2. Pagrindinė veikla - užduočių atlikimas.
3. Apibendrinimas. Sukurtose istorijose ieškomi daiktavardžiai ir būdvardžiai.
4. Įsivertinimas pagal pateiktus klausimus.
Kompetencijos
Komunikavimo
Kūrybiškumo
Pažinimo
Temos ugdymo programose
Kalbos pažinimas. Teksto kūrimas.Pamokos vieta:
Žirmūnų seniūnija, Žirmūnų paplūdimys
Atsiliepimai
Renata Zamarienė
Ketvirtokai dalyvavo mokyklos kieme Vilnius yra mokykla pamokoje. Nagrinėjome mokyklos kiemo objektus, įtvirtinome daiktavardžio ir būdvardžio derinimą. Vaikams labai patiko lietuvių kalbos pamoka neformalioje aplinkoje.
Vilma Maminskaitė
Moksleiviai gamtoje turėjo surasti žalią daiktą, medinį, birų, kietą, geltoną, pasakyti kas koks yra. Sugalvoti su žodžių junginiais sakinius, juos užrašyti.
Danutė Jakubėnienė
Atlikome įvairias užduotis Fabijoniškėse, mokiniai pasikartojo, kas yra daiktavardis ir būdvardis, dirbdami grupėse surado bent 5 įvairius daiktus pagal pateiktus būdvardžius, ir atvirkščiai. Pamokos pabaigoje atliko kūrybinę užduotį - sukūrė trumpą istoriją, derindami būdvardžius su daiktavardžiais. Pamoka buvo įdomi. Ačiū.
Audra Daškevič
Pamoka smagi, judri, įtraukianti. Ačiū!
RENATA ŽILĖNIENĖ
Yra ką veikti pildant pateiktas lenteles. Pamoka pavyko puikiai.
Rūta Norvilienė
Trečiokai vaikščiodami Lūžių parku stebėjo aplinką, daiktus esančius aplink juos. Sustodami poilsio aikštelėse atliko užduotis: stebėjo fiksavo daiktus, ieškojo kuo tikslesnių, jiems tinkančiu būdvardžių, stengėsi suderinti ir teisingai užrašyti būdvardžių ir daiktavardžių poras. Pasivaikščiojimą vainikavo trumpa mokinių sukurta istorija pavartojant pasirinktas daiktavardžių ir būdvardžių poras. Aktyviai praleistas laikas mokiniams tikrai neprailgo ir šauniai pakartojo bei įtvirtino išmoktą medžiagą. Ačiū už pamokos medžiagą.
Alina Leonova Kazak
Atlikome įvairias užduotis mokiniai pasikartojo, kas yra daiktavardis ir būdvardis. Pamoka buvo įdomi. Ačiū.
Agnė Levickienė
Pamoką vedžiau parke. Vaikams labai patiko. Pakartojome kalbos dalis, prisiminėme, kad daiktavardis ir būdvardis yra derinami.
Panašios pamokos