daikteliaujame-su-pepe-ilgakojine_57_01728040835-b18f157ebf8ad8e0524b0e213de56e81.png

Daikteliaujame su Pepe Ilgakojine

5
Maksimalus dalyvių skaičius: 25
Pamoką sukūrė - Rasa Zubauskaitė
  • Lietuvių k. ir literatūra,
    Pradinis ugdymas
  • 3 klasei
    4 klasei
  • Lauke
  • Žirmūnų 21
  • Pamoką veda
    Mokytojas
  • 1:30 val.

Ką aš radau daikteliaudamas?

Pepė Ilgakojinė visada pasižymėjo nepaprasta išmone ir originalumu. Viena iš mėgstamiausių Pepės veiklų yra daikteliavimas. Pamokos metu vaikai susipažins su šiuo švedų rašytojos A. Lindgren sukurtu personažu, sužinos, kas yra daikteliavimas ir patys taps daikteliautojais!

Pirštų, magnetų, kastuvėlio pagalba pradinukai ieškos įvairių daiktų, iš rastų išsirinks po vieną. Išsiaiškinę daikto savybes ir paskirtį, mokiniai sukurs daikto aprašymą, svarstys, kaip rastas daiktas dar gali būti panaudojamas. Savo aprašymus vaikai skaitys klasės draugams, visi mokysis suteikti grįžtamąjį ryšį.

Pamokoje ugdomas vaikų kūrybingumas, įdomių veiklų pagalba stiprinamos dalykinės kompetencijos (aprašymo kūrimas), lavinama empatija.

Pamoką galima vesti parke, paupyje - visur, kur galima rasti įdomių pamestų daiktų.

Reikalingos priemonės: atspausdintas darbalapis „Pepė daikteliauja. Daikteliauk ir tu“, rašymo priemonė, pagal galimybes - kastuvėliai, magnetai.


Iliustracijos šaltinis https://newsforkids.net

Pamokos tikslas

Mokytis kurti daikto aprašymą, ugdytis tvaraus vartojimo įpročius.

Pamokos planas

1. Mokiniai su mokytoju perskaito ištrauką iš knygos „Pepė Ilgakojinė“ ir sužino, kas yra „daikteliavimas“.
2. Atsakydami į teksto suvokimo klausimus, mokiniai svarsto, ką patys norėtų rasti, argumentuoja kodėl.
3. Mokiniai pradeda daikteliauti, t.y. ieško įdomių daiktų, sudaro jų sąrašą.
4. Kiekvienas vaikas išsirenka labiausiai patikusį daiktą, jį ištyrinėja: dydį, spalvą, paskirtį, kaip dar galėtų būti panaudojamas. Stebėjimus pasižymi darbalapyje.
5. Mokiniai sukuria išsamų daikto aprašymą.
6. Moksleiviai savo aprašymus skaito klasės draugams, mokosi priimti ir teikti grįžtamąjį ryšį pagal 3P taisyklę (pagirk, patark, paklausk).

Kompetencijos

Komunikavimo
Kūrybiškumo
Pažinimo

Temos ugdymo programose

26.1.3 Teksto struktūra ir tekstų tipai

Pamokos vieta:

Žirmūnų seniūnija, Žirmūnų 21
Panašios pamokos
Visos pamokos
Kaip naudotis?