Daikteliaujame su Pepe Ilgakojine
Maksimalus dalyvių skaičius: 25
Pamoką sukūrė - Rasa Zubauskaitė
Pamoką sukūrė - Rasa Zubauskaitė
Ką aš radau daikteliaudamas?
Pepė Ilgakojinė visada pasižymėjo nepaprasta išmone ir originalumu. Viena iš mėgstamiausių Pepės veiklų yra daikteliavimas. Pamokos metu vaikai susipažins su šiuo švedų rašytojos A. Lindgren sukurtu personažu, sužinos, kas yra daikteliavimas ir patys taps daikteliautojais!Pirštų, magnetų, kastuvėlio pagalba pradinukai ieškos įvairių daiktų, iš rastų išsirinks po vieną. Išsiaiškinę daikto savybes ir paskirtį, mokiniai sukurs daikto aprašymą, svarstys, kaip rastas daiktas dar gali būti panaudojamas. Savo aprašymus vaikai skaitys klasės draugams, visi mokysis suteikti grįžtamąjį ryšį.
Pamokoje ugdomas vaikų kūrybingumas, įdomių veiklų pagalba stiprinamos dalykinės kompetencijos (aprašymo kūrimas), lavinama empatija.
Pamoką galima vesti parke, paupyje - visur, kur galima rasti įdomių pamestų daiktų.
Reikalingos priemonės: atspausdintas darbalapis „Pepė daikteliauja. Daikteliauk ir tu“, rašymo priemonė, pagal galimybes - kastuvėliai, magnetai.
Iliustracijos šaltinis https://newsforkids.net
Pamokos tikslas
Mokytis kurti daikto aprašymą, ugdytis tvaraus vartojimo įpročius.Pamokos planas
1. Mokiniai su mokytoju perskaito ištrauką iš knygos „Pepė Ilgakojinė“ ir sužino, kas yra „daikteliavimas“.2. Atsakydami į teksto suvokimo klausimus, mokiniai svarsto, ką patys norėtų rasti, argumentuoja kodėl.
3. Mokiniai pradeda daikteliauti, t.y. ieško įdomių daiktų, sudaro jų sąrašą.
4. Kiekvienas vaikas išsirenka labiausiai patikusį daiktą, jį ištyrinėja: dydį, spalvą, paskirtį, kaip dar galėtų būti panaudojamas. Stebėjimus pasižymi darbalapyje.
5. Mokiniai sukuria išsamų daikto aprašymą.
6. Moksleiviai savo aprašymus skaito klasės draugams, mokosi priimti ir teikti grįžtamąjį ryšį pagal 3P taisyklę (pagirk, patark, paklausk).
Kompetencijos
Komunikavimo
Kūrybiškumo
Pažinimo
Temos ugdymo programose
26.1.3 Teksto struktūra ir tekstų tipaiPamokos vieta:
Žirmūnų seniūnija, Žirmūnų 21
Atsiliepimai
Giedrė Valiušienė
Dėkoju, smagi ir kūrybinga pamoka.
Nijolė Sakalauskienė
Ačiū už nuostabią pamoką.
Lina Voverienė
Ačiū už nuotaikingą ir įdomią pamoką.
Dalia Lukocevičienė
Puiki pamokos idėja. Šią pamoką pravedžiau klasėje. Mokiniams labai patiko. Ačiū.
Elena Vachovič-Liackaja
Dėkoju už nuostabią pamoką.
Panašios pamokos