Kaip pavadinsi, taip nepagadinsi
Maksimalus dalyvių skaičius: 24
Pamoką sukūrė - Aušra Barkauskienė
Pamoką sukūrė - Aušra Barkauskienė
Ką apie įstaigą pasakoja jos pavadinimas?
Pamokos metu mokiniai vaikšto Vokiečių gatve, tyrinėja bei kūrybiškai interpretuoja pastebėtų įstaigų ir parduotuvių pavadinimus.Grupuoja juos į lietuviškus ir nelietuviškus, kelia hipotezes ir kūrybiškai interpretuoja pavadinimo pasirinkimo motyvus. Nelietuviškiems pavadinimams siūlo savo vertimus arba kuria naujadarus.
Mokiniai ugdosi pastabumą, komunikavimo, bendradarbiavimo gebėjimus, lavina kūrybiškumo ir pažinimo kompetencijas.
Pamokos aprašymas pritaikytas Vokiečių g., tačiau ji gali vykti bet kurioje pasirinktoje Vilniaus gatvėje, kurioje yra įstaigų su lietuviškais ir nelietuviškais pavadinimais.
Iliustracijos šaltinis https://shorturl.at/aoFI0
Pamokos tikslas
Tyrinėti ir kūrybiškai interpretuoti įstaigų pavadinimus.Pamokos planas
1. Mokytojas supažindina su pamokos tikslu ir eiga, mokiniai pasiskirsto į grupes.2. Mokytojas išdalina užduočių lapus, paaiškina užduotį.
3. Mokiniai dirbdami grupėse atlieka užduotis, tam skiriama apie 30 min.
4. Pasibaigus užduotims skirtam laikui, klasė susitinka sutartoje vietoje (pvz., prie Vokiečių g. fontano). Grupės pristato savo darbus.
5. Pabaigoje vyksta pamokos refleksija.
Kompetencijos
Komunikavimo
Kultūrinė
Kūrybiškumo
Pažinimo
Temos ugdymo programose
LeksikaPamokos vieta:
Senamiesčio seniūnija, Vokiečių g.
Atsiliepimai
Aleksandra Subkienė
Pamokos idėja labai patiko. Ačiū.
Neringa Kaselytė
Ačiū už mintį ir medžiagą. Šios pamokos dėka pažvelgėme į Vokiečių gatvę kitomis akimis.
Jūratė Norvaišienė
Įdomi, mokinius įtraukianti veikla. Tyrinėjome Gedimino prospektą.
Panašios pamokos