Kūrybingos daiktavardžių paieškos Vilniaus gatvėse
Maksimalus dalyvių skaičius: 28
Pamoką sukūrė - Sabina Sinkevičienė
Pamoką sukūrė - Sabina Sinkevičienė
Ar daug daiktavardžių mus supa?
Pamoka skirta praktiškai įtvirtinti pradinukų žinias apie tikrinius ir bendrinius daiktavardžius.Prieš pamoką mokiniai klasėje yra išsamiai susipažinę su tikriniais ir bendriniais daiktavardžiais, žino jų skirtumus ir panašumus. Šios pamokos metu vaikai grupelėmis „ieško“ daiktavardžių supančioje aplinkoje, juos žymi ir vizualizuoja užduočių lapuose. Grįžę savo darbus pristato mokytojai ir draugams, reflektuoja.
Pamokoje vaikai gilina dalykines žinias, ugdosi pastabumą, mokosi dirbti komandoje.
Nuotrauka iš https://www.bing.com
Pamokos tikslas
Kūrybiškai įtvirtinti žinias apie tikrinius ir bendrinius daiktavardžius.Pamokos planas
1. Pasikartojame, ką jau žinome apie tikrinius ir bendrinius daiktavardžius.2. Įvadinis žaidimas.
3. Mokytoja suskirsto vaikus grupelėmis, paaiškina užduotis.
4. Mokiniai atlieka užduotis: stebi aplinką, ieško bendrinių ir tikrinių daiktavardžių (ant pastatų, kelio ženklų, gatvių, parduotuvių pavadinimų ir pan.). Stebėjimų rezultatus pasižymi užduoties lape.
5. Sugrįžę į sutartą vietą, mokiniai pristato savo atliktą užduotį.
6. Reflektuoja, kas buvo sunkiausia, lengviausia, kas patiko labiausiai.
7. Mokytoja įvertina ir paskelbia nugalėtojus.
8. Užduodami namų darbai.
Kompetencijos
Komunikavimo
Kūrybiškumo
Pažinimo
Temos ugdymo programose
Tikriniai ir bendriniai daiktavardžiaiPamokos vieta:
Senamiesčio seniūnija, Pilies g . 1
Panašios pamokos