Literatūrinis Vilnius: pasaulis man atsiveria per nuotaiką
Maksimalus dalyvių skaičius: 30
Pamoką sukūrė - Gintaras Inta
Pamoką sukūrė - Gintaras Inta
Kaip Vilniaus miestą atskleidžia literatūriniai Vilniaus miesto pasakojimai?
Pamokos metu mokiniai lavins:-pažinimo kompetenciją: susipažins su M. Heideggerio nuotaikos (vok., – Stimmung) kaip pamatinės ontologinės kategorijos sąvoka, gebės susieti ją su konkrečiais literatūriniais tekstais apie Vilniaus miestą ir
-kūrybiškumo kompetenciją: įgyvendins meninį audiovizualinį projektą.
Pamokos metu naudojami literatūriniai tekstai nukelia į Vilniaus senamiesčio gatves, prie Vilnelės, taigi, ir pamoka vyksta Senamiestyje.
Mokiniai kuria vaizdines ir garsines literatūrinio kūrinio interpretacijas, o grįžę į mokyklą gali suprojektuoti bendrą meninę instaliaciją.
Pamokos turinys paruoštas naudojant „Neakivaizdinio Vilniaus“ maršrutą „Literatūrinis Vilnius".
Pamokos tikslas
Sukurti meninį projektą, pasitelkiant filosofinius ir literatūrinius tekstus.Pamokos planas
Pasiruošimas pamokaiAtvirkštinė klasė. Prieš pamoką perskaitomas Žilvino Svigario pranešimas „Ką Heideggeriui reiškia mąstyti?“, atsakoma į klausimus (užduočių lapai).
Įžanga
Minčių lietus. Mokiniams užduodamas atviras klausimas: ar nuotaika ir emocinis situacijos fonas daro įtaka reiškinių supratimui? Aptariamas namie skaitytas tekstas ir atsakyti klausimai (užduočių lapai).
Pagrindinė dalis
Mokiniai, išsirinkę literatūrinį kūrinį (užduočių lapai), sukuria meninį audiovizualinį projektą / kūrinio interpretaciją.
Projektai pristatomi mokyklos bendruomenei.
Pabaiga
Pamokos refleksija (užduočių lapai).
Kompetencijos
Kūrybiškumo
Pažinimo