Miestinėjimas su Vija ir Meška
Maksimalus dalyvių skaičius: 25
Pamoką sukūrė - Gabrielė Lesnickaitė
Pamoką sukūrė - Gabrielė Lesnickaitė
Kokį Vilnių atrasime su Vija ir Meška?
Vaikai su mokytoja keliauja po Vilnių, patys kurdami maršrutą iš gidės R. Norkūnės knygoje „Vilnius. Vija ir Meška miestinėja“ aprašytų objektų. Atkeliavę į reikiamą vietą, skaito su ja susijusią knygos ištrauką. Aplankę visas pasirinktas vietas, vaikai užpildo sekos žemėlapį, vėliau trumpai aprašo labiausiai įsiminusį objektą.Pamokoje skatinamas vaikų pastabumas, žadinamas smalsumas, mokiniai supažindinami su turtinga Vilniaus istorija, mokosi suprasti Vilnių kaip daugiakultūrį ir daugiasluoksnį miestą.
Reikalingos priemonės: R. Norkūnės knyga „Vilnius. Vija ir Meška miestinėja“, spalvoti pieštukai, keletas skaitmeninių įrenginių (išmaniųjų telefonų ar planšečių) informacijos paieškai internete.
Iliustracija iš R. Norkūnės knygos „Vilnius. Vija ir Meška miestinėja“, dailininkė Asta Kulikauskaitė-Krivickienė.
Pamokos tikslas
Žaismingai susipažinti su svarbiomis Vilniaus vietomis.Pamokos planas
1. Mokytojas supažindina vaikus su knyga, papasakoja apie jos autores.2. Jeigu didesnė klasė, mokinius paskirsto į grupeles.
3. Mokiniams išdalinami žemėlapiai „Kelionė po Vilnių“, vaikai pradeda eiti nuo Arklių g. 18.
4. Mokiniai tariasi ir patys nusprendžia kokiu eiliškumu lankys vietas ir kokiu keliu eis. Nuėjus į reikiamą vietą, ieško aprašymo knygoje. Jeigu knygoje aprašymo neranda, ieško informacijos internete naudodami skaitmeninius įrenginius. Radę informaciją, garsiai perskaito. Arba apie aplankytą vietą trumpai papasakoja mokytojas.
5. Aplankę visas vietas, vaikai užpildo sekos žemėlapį užduočių lape, nupiešia matytus objektus arba įsimintas detales. Tai atliekame būdami mieste.
6. Klasėje trumpai aprašo labiausiai įsiminusį objektą.
Kompetencijos
Komunikavimo
Kultūrinė
Kūrybiškumo
Pažinimo
Temos ugdymo programose
Aplinkos pažinimas; OrientavimasisPamokos vieta:
Senamiesčio seniūnija, Arklių g. 18
Panašios pamokos