Miesto abėcėlė
Maksimalus dalyvių skaičius: 25
Pamoką sukūrė - Aleksandra Subkienė
Pamoką sukūrė - Aleksandra Subkienė
Kokias raides matau mieste?
Pamokos metu mokiniai pasikartoja abėcėlę, ieško raidžių aplinkoje, kuria iliustruotą abėcėlę.Mokiniai grupėmis vaikšto miesto erdvėje (gatvėje, parke), stebi aplinką, užsirašo įvairius pavadinimus, prasidedančius skirtingomis abėcėlės raidėmis. Grįžę į klasę, grupėmis arba individualiai sukuria iliustruotą lietuvių kalbos abėcėlę.
Pamoka turi tarpdalykinių integracijų su pasaulio pažinimu, daile.
Pamokoje ugdomas kūrybiškumas, komunikavimas, bendradarbiavimas.
Iliustracija iš https://shorturl.at/bEY29.
Pamokos tikslas
Pasikartoti ir sukurti iliustruotą abėcėlę, ugdyti kūrybiškumą.Pamokos planas
1. Pamokos pradžioje aptariamas saugus elgesys gatvėje, parke.2. Mokiniams pristatoma pamokos tema, tikslas. Pasiskirstoma grupėmis po 4-5 mokinius. Išdalinami stebėjimų lapai bei abėcėlė.
3. Mokiniai vaikšto grupėmis gatve, parke, stebi juos supančią aplinką, fiksuoja (užrašo) įvairius pavadinimus, prasidedančius skirtingomis abėcėlės raidėmis.
4. Grįžtant į klasę, aptariami mokinių stebėjimų rezultatai.
5. Iliustruotos abėcėlės kūrimas - darbas grupėse arba individuliai.
6. Darbų pristatymas, refleksija.
Kompetencijos
Komunikavimo
Kūrybiškumo
Pažinimo
Socialinė
Temos ugdymo programose
Ko išmokau pirmoje klasėje?Pamokos vieta:
Karoliniškių seniūnija, Pasakų parkas
Atsiliepimai
Aušra Jokubauskaitė
Vaikams labai patiko ieškoti, pažinti raides kitoje aplinkoje.
Danguolė Lapinskienė
Dėkui autorei už idėją pamokai. Objektų pagal abėcėlės raides ieškojome savo mikrorajone. Mokiniams labai patiko.
Norūna Grybienė
Labai smagi veikla ir naudinga pirmokams. Keliavome į 'Pasakų parką', medžiojome įvairius žodžius, iš kurių sudarėme iliustruotą abėcėlę.
Vilniaus Sausio 13-osios mokytoja Norūna G.
Panašios pamokos