Kuriame knygos apie keliones tęsinį
Maksimalus dalyvių skaičius: Iki 30
Pamoką sukūrė - Ramunė Cibulskienė
Pamoką sukūrė - Ramunė Cibulskienė
Ar keliauti – tai gyventi?
Mokiniai per savarankiško skaitymo pamoką pristatinėjo perskaitytas knygas apie keliones, o šios pamokos metu ieškos idėjų pristatytos knygos tęsiniui. Moksleiviai taikys jau žinomas ir naujas rašymo strategijas, pildys pasakojimo planą, sukurdami ne mažiau kaip 3 naujas idėjas.Moksleiviai keliauja Neries pakrante, sekdami maršrutu, kuriuo kursuoja Vilniaus simboliu tapęs laivas „Ryga“. Eidami klauso mokytojos pasakojimo, gilina žinias apie vietovę, plečia kelionių žodyną, prisimena kaip orientuotis pagal žemėlapį. Tyrinėja aplinką, fotografuoja vaizdus, pasakojimo plane pasižymi kilusias idėjas knygos pratęsimui.
Pamokos pabaigoje mokiniai pristato savo idėjas. Namuose į skaitytojo dienoraštį užrašo sukurtą knygos tęsinį tema „Kur mano knygos veikėjas nukeliautų Nerimi iš žiemos uosto?“
Reikalingos priemonės: gido įranga, mobilieji telefonai / fotoaparatai, pasakojimo žvaigždės šablonas (yra prisegtoje medžiagoje), kietas pagrindas popieriaus lapams pasidėti, rašikliai.
Iliustracija iš https://shorturl.at/ODqrp
Pamokos tikslas
Rasti idėjų knygos apie keliones tęsiniui.Pamokos planas
Mokiniai ieško idėjų perskaitytos knygos apie keliones tęsiniui.1. Sudominimas taikant ŽNS (žinau - noriu sužinoti - sužinojau) metodą.
2. Mokiniai kartu su mokytoju aptaria pamokos tikslą, uždavinį, veiklas ir laukiamą rezultatą.
3. Klasė keliauja maršrutu nuo Žirmūnų žiemos uosto, kur žiemoja laivas „Ryga", iki Neries prieplaukos prie Mindaugo tilto. Pakeliui grupėmis ir individualiai renka medžiagą ir idėjas būsimam knygos pratęsimui.
4. Įveikę maršrutą, patogioje vietoje (pvz. Sereikiškių parke ar ant suolelių prie Neries) užbaigia užduotis ir pristato rezultatus.
5. Smalsiausiems, originaliausių idėjų autoriams įteikiami „Smalsaus keliautojo diplomai“ (pateikti pamokos medžiagoje).
6. Refleksija naudojant ŽNS metodą. Susitarimai dėl namų darbų.
Kompetencijos
Komunikavimo
Kultūrinė
Kūrybiškumo
Skaitmeninė
Temos ugdymo programose
Lietuvių kalba ir literatūra: Kaip pažinti save ir pasaulį? Knygos pristatymas, kūrinio veikėjo charakteristika, kelionių įspūdžiai. 7 kl. Kaip mes pažįstame save ir kitus? 8 kl. Geografija: Orientavimasis erdvėje, vietovėje ir žemėlapyje. 7-8 kl. Geografiniai atradimai ir tyrimai. Kuo naudingos GPS koordinatės? 7 kl.Pamokos vieta:
Žirmūnų seniūnija, Žirmūnų g. 3A
Panašios pamokos