Mūsų klasės biblioteka po atviru Vilniaus dangumi
Pamoką sukūrė - Loreta Kindurienė
Ar kada žaidėte biblioteką?
Ar kada esate pagalvoję, kodėl mokiniai nenori skaityti? Gal trūksta tik motyvacijos, sužadinimo?Mokiniai galės išbandyti bibliotekininko profesiją ir patys nuspręs, kaip sudominti klasės draugą savo skaitoma knyga.
Užklasinis skaitymas gali būti kitoks!
Pamoką galima vesti lauke Nacionalinės Martyno Mažvydo bibliotekos prieigose arba viduje - Vilniaus literatų namuose (pastarąją erdvę galima rezervuotis per šią platformą - ERDVĖS).
Lietuvos nacionalinės Martyno Mažvydo bibliotekos nuotr.
Pamokos tikslas
Analizuoti ir aptarti literatūrinius kūrinius, gebėti viešai pristatyti savo pasirinktą autorių ir kūrinį.Pamokos planas
Pamoka vedama Lietuvos nacionalinės Martyno Mažvydo bibliotekos prieigose (patogiausia ir smagiausia ant laiptų). Užburianti, didinga Martyno Mažvydo biblioteka saugo neišsemiamus lobynus žinių, tik reikia ieškoti, atrasti - visai kaip ir knygose.Kokiomis įžvalgomis šįkart nustebins moksleivis perskaitęs pasirinktą knygą?
Siekiama sudominti mokinius skaityti. >p?Mokiniai turi būti pasirinkę ir perskaitę savo nuožiūra pasirinktą kūrinį. Knygą būtina atsinešti į pamoką. Rekomenduotina, kad knyga būtų asmeninė nuosavybė, kad būtų įmanoma paskolinti ja susidomėjusiam klasės draugui.
Mokinys, neatskleisdamas siužeto, papasakoja apie knygą, pasako, kodėl šią knygą rekomenduotų perskaityti klasės draugui.
Kai visi mokiniai pristato savo pasirinktas knygas, imituojama biblioteka. Skiriamas laikas: mokiniai gali keistis savo knygomis su klasės draugais. Jei vieną knygą nori skaityti daugiau nei vienas asmuo, sudaromas laukiančiųjų sąrašas.
Mokiniai įvardija, kaip (jų nuomone) reikia pristatyti knygą, kad ja sudomintų kitą asmenį.
Po knygų pristatymų einama pasižvalgyti po Lietuvos nacionalinėje Martyno Mažvydo bibliotekoje vykstančias parodas, pasivaikščioti po biblioteką, pabūti erdvėse.