„Kas pirmesnis, tas gudresnis“ - patarlės ir priežodžiai Vilniuje
Maksimalus dalyvių skaičius: 30
Pamoką sukūrė - Indrė Liškauskienė
Pamoką sukūrė - Indrė Liškauskienė
Kokią išmintį atskleidžia Vilniaus gatvės?
Mokiniai įtraukiančia forma pasikartoja patarles ir priežodžius, mokosi jų užuominas atrasti šiuolaikiniame mieste.Vaikai vaikšto senamiestyje, bandydami surasti įvairių ženklų, užrašų ar simbolių, kurie atspindi patarlių ir priežodžių išmintį. Rastas užuominas fotografuoja, užduočių lape pasižymi, kuo jis primena patarlę ar priežodį. Svarbu ne tik rasti ženklą, bet ir sugalvoti, kaip jis siejasi su patarle!
Pamokos pabaigoje mokiniai pristato nuotraukas ir patarles, reflektuoja.
Pamoka skatina mokinių kūrybinį ir kritinį mąstymą, aktyvina bendrąsias lietuvių literatūros žinias.
Nuotraukos šaltinis https://shorturl.at/r6b3J.
Pamokos tikslas
Susipažinti su patarlėmis ir priežodžiais, juos interpretuoti mieste.Pamokos planas
1. Mokytojas pristato pamokos tikslą, uždavinius, eigą, priemones.2. Pasikartojama, ką mokiniai žino apie patarles ir priežodžius.
3. Mokytojas išdalina užduočių lapus, pateikia teorinę medžiagą.
4. Mokiniai grupėmis atlieka praktinę užduotį: ieško patarlių ir priežodžių užuominų, jas fotografuoja ir kelia į dienyną.
5. Grįžus į klasę aptariama, kaip nufotografuoti objektai susiję su tam tikromis patarlėmis, priežodžiais ar jų interpretacijomis. Diskutuojama, ar patarlės vis dar svarbios moderniame pasaulyje.
Kompetencijos
Komunikavimo
Kultūrinė
Pažinimo
Skaitmeninė
Temos ugdymo programose
Patarlės ir priežodžiaiPamokos vieta:
Senamiesčio seniūnija, Katedros a. 2
Panašios pamokos