Poetai ir daugiaveidis jų Vilnius
Maksimalus dalyvių skaičius: 30
Pamoką sukūrė - Natalija Kozlovskaja
Pamoką sukūrė - Natalija Kozlovskaja
Ką regime skaitydami lietuvių autorių eilėraščius apie Vilnių?
Mokiniai, dirbdami grupėmis, iš pamokos medžiagoje pateikto sąrašo pasirenka ir išanalizuoja 2-3 lietuvių autorių eilėraščius apie Vilnių. Į sąrašą įtraukti skirtingų laikmečių, temų ir autorių eilėraščiai, atskleidžiantys skirtingus Vilniaus veidus.Mokiniai atpažįsta pasirinktuose eilėraščiuose minimas Vilniaus miesto erdves ir grupėmis jas aplanko. Įamžina jas nuotraukose, sukuria foto albumus, kuriuos iliustruoja citatomis iš pasirinktų kūrinių.
Pamokos turinys paruoštas pagal projekto „Atrakink Vilnių“ ciklą.
Iliustracija iš https://shorturl.at/guNQ3
Pamokos tikslas
Susipažinti su lietuvių autorių lyrikoje apdainuotomis Vilniaus erdvėmis.Pamokos planas
1. Dirbdami grupėmis, mokiniai pasirinks ir išanalizuos 2-3 lietuvių autorių eilėraščius apie Vilnių.2. Skaitydami lietuvių kūrėjų eiles, atpažins pasirinktuose eilėraščiuose apdainuotas Vilniaus erdves, įamžins jas nuotraukose, sukurs foto albumus, atskleis meninio teksto idėją, nuotaiką.
3. Sukurtus kūrybinius darbus iliustruos citatomis iš pasirinktų poezijos kūrinių. Taip mokiniai argumentuos erdvės pasirinkimą.
4. Atliktus darbus pristatys klasei, komentuos pasirinktus meninius sprendimus, sies juos su kūrinių analize, lygins tų pačių pasirinktų eilėraščių frazių meninius kūrinius.
5. Apibendrindami atliktus ir pristatytus darbus, mokiniai atsakys į refleksijos klausimus.
Kompetencijos
Komunikavimo
Kultūrinė
Kūrybiškumo
Pažinimo
Temos ugdymo programose
Barokas. Romantizmas. XX a. II pusės lietuvių poezijaPamokos vieta:
Senamiesčio seniūnija, Vilniaus miesto erdvės
Atsiliepimai
Jolanta Makovska
Pamokos tema įdomi. Galima daryti ir integruotą 2-3 kalbų pamoką.
Vilma Kruopienė
Pamokos planas realiai įgyvendinamas. Galima integruoti informacines technologijas.
Vita Budinienė
Pamokos laiką reikėtų žymėti kaip 2-3 pamokas.