Romano „Altorių šešėly“ veikėjai psichologo kabinete
Maksimalus dalyvių skaičius: 30
Pamoką sukūrė - Ugnė Ligeikė
Pamoką sukūrė - Ugnė Ligeikė
Kaip taikyti nesmurtinės komunikacijos modelį siekiant susikalbėjimo ir asmenybės brandos?
Pamokoje mokiniai sukurs romano „Altorių šešėly“ personažų susitikimo situacijos inscenizacijas, paremtas veikėjų psichologiniais portretais; išmoks konstruktyviai spręsti konfliktus - inscenizuotame veikėjų pokalbyje taikys nesmurtinės komunikacijos modelį; atliks inscenizuotą susitikimo su psichologu pokalbį scenoje.Pamokos autoriai: teatro mokytojas metodininkas Gintaras Tubelis ir lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja Ugnė Ligeikė.
Pamokos tikslas
Sukurti inscenizuotą romano „Altorių šešėly“ personažų pokalbį su psichologu.Pamokos planas
UŽDUOTISDirbdami grupėmis sukurkite psichologo klausimus ir romano veikėjų atsakymus, kurie remtųsi konkrečių veikėjų asmenybės ir tarpusavio santykių analize bei Nesmurtinės komunikacijos pokalbio modeliu. Pristatykite veikėjų ir psichologo pokalbio inscenizaciją.
INTEGRUOTA PAMOKA
Integruotos pamokos metu vyksta skirtingų seansų psichologo kabinete pristatymai, komentavimas, aptarimas ir vertinimas.
Mokiniai pristato psichologo kabinete vykstančius pokalbius, veikėjų psichologinius portretus, personažų tarpusavio santykių dinamiką.
Klasės draugai vertina atlikto darbo analizės kokybę, įžvalgų originalumą.
Galutinis vertinimas susideda iš mokinių ir mokytojų suminio vertinimo.
Kompetencijos
Komunikavimo
Kultūrinė
Kūrybiškumo
Socialinė
Temos ugdymo programose
V. Mykolaičio-Putino romanas „Altorių šešėly“Pamokos vieta:
Naujamiesčio seniūnija, A. Vivulskio g. 2A, Vilniaus pedagoginė psichologinė tarnyba
Panašios pamokos