Tikrinių daiktavardžių medžioklė
Maksimalus dalyvių skaičius: 25
Pamoką sukūrė - Emilija Mickevičiūtė
Pamoką sukūrė - Emilija Mickevičiūtė
Kokius daiktavardžius visada rašome iš didžiosios raidės?
Atlikdami pažintinę veiklą lauke, mokiniai gilina žinias apie tikrinį daiktavardį. Vaikai jau yra susipažinę su tikrinio daiktavardžio sąvoka, o ši pamoka skirta praplėsti žinias ir ugdyti įgūdį rašyti tikrinį daiktavardį didžiąja raide.Grupėmis keliaudami suplanuotu maršrutu, mokiniai stebi aplinką, analizuoja įvairius užrašus, ieško tikrinių daiktavardžių. Suradę, juos pasižymi užduočių lapuose. Galvoja ir užrašo sakinius su rastais daiktavardžiais - taip mokosi tikrinį daiktavardį naudoti sakinyje.
Pamokoje gilinamos mokinių dalykinės žinios, ugdomas bendradarbiavimas, kūrybiškumas, pastabumas.
Nuotrauka iš https://shorturl.at/pxC48
Pamokos tikslas
Įtvirtinti žinias apie tikrinį daiktavardį.Pamokos planas
1. Aptariame numatytą kelionės maršrutą ir saugaus elgesio taisykles.2. Pasikartojame, ką jau žinome apie tikrinius daiktavardžius.
3. Mokytojas suskirsto vaikus poromis ar grupelėmis. Paaiškina užduotį.
4. Mokiniai stebi aplinką ir ieško tikrinių daiktavardžių (ant kelio ženklų, pastatų, gatvių pavadinimų ir pan.).
5. Stebėjimų rezultatus pasižymi užduoties lape.
6. Sugrįžę į pradinę vieta, mokiniai rašo sakinius su rastais tikriniais daiktavardžiais.
7. Mokiniai „nykščių metodu“ įsivertina pagal sėkmės kriterijus.
8. Vaikai pasidalina, kas buvo sunkiausia, lengviausia, kas patiko labiausiai.
Kompetencijos
Komunikavimo
Kūrybiškumo
Pažinimo
Temos ugdymo programose
Tikrinis daiktavardisPamokos vieta:
Senamiesčio seniūnija, Pilies g. 1
Atsiliepimai
Vilma Maminskaitė
Moksleiviai aktyviai ieškojo tikrinių daiktavardžių gyvenamojo mikrorajono aplinkoje. Mokyklos lauko klasėje suskirstė į žmonių vardųs, pavardes ir vietovardžius. Namuose turi sužinoti, kas buvo šie žmonės ir kokia vietovės istorija.
Panašios pamokos