Užrašau, ką matau!
Maksimalus dalyvių skaičius: 20
Pamoką sukūrė - Ieva Kaminskienė
Pamoką sukūrė - Ieva Kaminskienė
Kas, ką, kur, ką veikia?
Lietuvių kalbos pamoka, kurioje 1 kl. mokiniai, lauke stebėdami aplinką, porose kuria sakinius pagal pateiktus klausimus (kas?, ką veikia?, ką?, kur?). Taip įtvirtina rašymo gebėjimus, mokosi praktiškai pritaikyti taisykles.Pamoką rekomenduojama vesti gražioje, vilniečių mėgiamoje vietoje, pvz. prie šokančio fontano Bernardinų sode.
Nuotrauka pamokos autorės.
Pamokos tikslas
Įtvirtinti rašymo taisykles.Pamokos planas
1. Mokiniai susėda ant suoliukų prie fontano. Drauge pasikartoja klausimus „kas?, ką veikia?, ką?, kur?“, įvardina kelis pavyzdžius, prisimena rašybos taisykles.2. Mokytojas suskirsto vaikus poromis. Paaiškina užduotį, išdalina užduoties lapus.
3. Mokiniai vaikšto teritorijoje, stebi aplinką (žmones, gyvūnus, daiktus ir pan.), porose tariasi, ką mato. Stebėjimus pasižymi, atlieka užduotis.
4. Sugrįžus į pradinę vietą, kiekvienas poros narys skaito po 1 sakinį, pamini klausimą, į kurį jis atsako. Klasės draugai klauso ir, jei reikia pataiso, pasipildo.
5. Poros įsivertina pagal sėkmės kriterijus, parodydamos nykščius.
6. Visi pasidalina įspūdžiais, kas buvo sunkiausia, lengviausia, kas patiko labiausiai.
Kompetencijos
Komunikavimo
Kūrybiškumo
Pažinimo
Temos ugdymo programose
Rašymas ir teksto kūrimasPamokos vieta:
Senamiesčio seniūnija, Bernardinų sodas
Atsiliepimai
Sandra Lukoševičienė
Pamoka pavyko. Puikiai pavyko pritaikyti su programos turiniu 1-oje klasėje. Pamoką su pirmokais turėjome Šeškinės ozo kalvose.
Rita Bakšienė
Šauni idėja, puikiai pavyko pamoka. Ačiū.
Dalia Lukocevičienė
Ačiū už puikias pamokos idėjas. Veiklos mokiniai turėjo pakankamai.
Nida mikšienė
Puiki idėja.
Panašios pamokos