azuolo-giles_57_01743003816-ef4b9aa7392cb21d885358fdb6e84fd6.jpg

Ąžuolo gilių statistika

Maksimalus dalyvių skaičius: 30
Pamoką sukūrė - Dominyka Ratkutė
  • Matematika,
    Gamta
  • 5 klasei
    6 klasei
  • Lauke
  • Mindaugo g. 9, Vilnius
  • Pamoką veda
    Mokytojas
  • 1:30 val.

Kokių gilių daugiausia?

Mokiniai išsamiau susipažins su ąžuolu - Lietuvos nacionaliniu medžiu, sužinos kokią naudą teikia jo vaisiai bei atliks statistinį gilių tyrimą.

Mokiniai sužinos mokslinio tyrimo etapus, išmoks kelti hipotezę, lauke praktiškai atliks gilių dydžių tyrimą. Gautus rezultatus atvaizuos stulpelinėse diagramose, apibendrins, pristatys klasės draugams.

Pamokos tikslas

Nustatyti dažniausiai pasitaikantį gilės dydį.

Pamokos planas

1. Įvadas (10 min.) Minčių lietus, gamtamokslinio tyrimo etapai, supažindinimas su tyrimu.
2. Gamtamokslinis tyrimas (50 min.).
3. Duomenų analizė (10 min.) - hipotezės patvirtinimas arba paneigimas.
4 Refleksija (10 min.) - diskusija apie tyrimo eigą, patirtis.

Kompetencijos

Komunikavimo
Pažinimo

Temos ugdymo programose

Mokydamiesi tyrinėti gamtamokslinius reiškinius ir objektus ir mokydamiesi tyrinėjant mokiniai išmoks kelti probleminius klausimus, formuluoti hipotezes, susiplanuoti ir atlikti tyrimą joms patikrinti, analizuoti gautus rezultatus ir duomenis, formuluoti išvadas, susiformuos supratimą, kad atliekant tyrimus ir stebėjimus yra gaunamos žinios, kurios reikalingos suprasti ir paaiškinti gamtoje vykstančius reiškinius, pažinti pasaulį ir jį keisti, nedarant žalos gamtai, suvokti savo vietą ir vaidmenį gamtoje. Šios pasiekimų srities pasiekimai: C1–C6.

Pamokos vieta:

Naujamiesčio seniūnija, Mindaugo g. 9, Vilnius
Panašios pamokos
Visos pamokos
Kaip naudotis?