Erdvinių figūrų paieškos miesto parke
Maksimalus dalyvių skaičius: 30
Pamoką sukūrė - Teresa Januškevič
Pamoką sukūrė - Teresa Januškevič
Kokios erdvinės figūros yra aplink mus?
Mokiniai su mokytoju atvyksta į parką. Mokytojas papasakoja, kas yra erdvinės figūros bei pateikia keletą pavyzdžių iš aplinkos.Gavę užduotį, mokiniai parke ieško erdvinių figūrų, stebėjimo rezultatus pasižymi užduočių lape. Kad realioje aplinkoje išskirtų konkrečią erdvinę figūrą, mokiniams gali tekti pasitelkti ir kūrybiškumą, ir abstraktų mąstymą! Baigę užduotį, mokiniai pristato rezultatą, reflektuoja.
Pamokos metu įtvirtinamos žinios apie erdvines figūras, ugdomas pastabumas, dėmesio koncentracija, kūrybiškumas.
Ši pamoka vyksta Pasakų parke, bet gali vykti bet kurioje miesto erdvėje, kuri tinka pasivaikščiojimui ir stebėjimui.
Pamokos tikslas
Susipažinti su erdvinėmis figūromis, surasti jas supančioje aplinkoje.Pamokos planas
1. Mokytoja supažindina mokinius su erdvinėmis figūromis, pateikia pavyzdžių iš aplinkos.2. Išdalijama pamokos medžiaga (užduočių lapai), paaiškinama, kaip reikia su ja dirbti.
3. Mokiniai pasiskirsto poromis ir stebėdami parko aplinką ieško erdvinių figūrų: kubo, stačiakampio gretasienio, kūgio, cilindro, rutulio ir kitų. Pastebėję figūrą, ją pažymi užduočių lape esančioje lentelėje.
4. Pamokos pabaigoje kartu su mokytoja aptaria rezultatus, dalijasi įspūdžiais.
Kompetencijos
Komunikavimo
Pažinimo
Temos ugdymo programose
Erdvinės figūros, trupmenos.Pamokos vieta:
Karoliniškių seniūnija, Pasakų parkas
Atsiliepimai
Mažena Dzisevič
Pasirinkome Japonišką sodą. Dalyvavome su 5 klasės mokiniais. Mokiniai liko patenkinti pamoka gryname ore. Pagal pamokos planą - viską spėjome padaryti (surasti, užrašyti, suskaičiuoti). Pamoka kitoje aplinkoje sudomino mokinius, kiekvienas iš mokinių aktyviai dalyvavo.