matematika-oro-uoste_57_01702305147-2eb20060979cd71f02bfd4a19f23091f.jpg

Matematika Vilniaus oro uoste

5
Maksimalus dalyvių skaičius: 30
Pamoką sukūrė - Inga Čužienė
  • Matematika
  • 5 klasei
    6 klasei
  • Lauke
  • Rodūnios kl. 10A
  • Pamoką veda
    Mokytojas
  • 45 min

Kur oro uoste galima sutikti matematiką?

Pamokos metu klasė mokysis skaityti, analizuoti ir atvaizduoti pateiktus duomenis, jais remiantis daryti išvadas.

Pasiskirstę į grupes, mokiniai dirbs su oro uoste sutinkamais duomenimis: skaičiuos kylančius ir besileidžiančius lėktuvus, analizuos pateiktą skrydžių bei pardavimų informaciją. Sužinos kas yra dažnių lentelė ir stulpelinė diagrama, mokysis praktiškai taikyti šias sąvokas.

Pamokoje mokiniai ugdysis komunikavimo, kūrybiškumo, pažinimo, socialinę kompetencijas.

Rekomenduojama pamoką vesti Vilniaus oro uoste arba atviroje miesto vietoje, iš kurios gerai matosi kylantys ir besileidžiantys lėktuvai, pvz. ant Trijų kryžių kalno.

Pamokos tikslas

Susipažinti su matematinėmis sąvokomis ir jų praktiniu taikymu.

Pamokos planas

1. Mokytojas supažindina su pamokos tikslu ir uždaviniais. Paaiškina, kas yra dažnių lentelė ir stulpelinė diagrama.
2. Mokiniai pasisikirsto į grupes po 2-4 mokinius, pasidalina užduočių lapus.
3. Darbas su pateiktomis užduotimis: lėktuvų stebėjimas ir duomenų registravimas, skaičiavimai, duomenų atvaizdavimas dažnių lentelėmis ir diagramomis.
4. Gautų rezultatų aptarimas ir palyginimas tarp grupių.
5. Refleksija: ar užteko laiko atlikti užduotis, kas buvo sunkiausia, kokia užduotis labiausiai patiko.

Kompetencijos

Komunikavimo
Kūrybiškumo
Pažinimo
Socialinė

Temos ugdymo programose

Duomenų skaitymas ir vaizdavimas

Pamokos vieta:

Naujininkų seniūnija, Rodūnios kl. 10A
Visos pamokos
Kaip naudotis?