oro-temperaturos-matavimas_57_01732524843-d2768b937c0cee38e6ecdaee2f76d88f.png

Oro temperatūros matavimas

Maksimalus dalyvių skaičius: 20
Pamoką sukūrė - Irma Ogylbienė
  • Matematika,
    Pritaikytos programos
  • 4 klasei
    5 klasei
    6 klasei
  • Viduje
  • Vilniaus rotušė
  • Pamoką veda
    Mokytojas
  • 1:30 val.

Kas lemia oro temperatūrą?

Pamoka skirta 4-6 kl. mokiniams su nežymiu intelekto sutrikimu. Jos metu vaikai išmoks naudotis lauko termometru ir stebėti jo pokyčius, rinks ir analizuos duomenis, supras kaip oro sąlygos veikia temperatūros pokyčius.

Mokiniai matuos temperatūrą įvairiose miesto erdvėse: mokykloje, lauke, viešajame transporte, parduotuvėje, Vilniaus rotušėje, bažnyčioje, galežinkelio stotyje, parduotuvėje ir kt. Užduočių lapuose pasižymės matavimų rezultatus, vėliau juos analizuos.

Keliavimas į skirtingas erdves taip pat padeda geriau pažinti aplinką ir orientuotis Vilniaus mieste.


Nuotrauka iš https://shorturl.at/iYHRS

Pamokos tikslas

Išmokti matuoti oro temperatūrą, analizuoti gautus duomenis.

Pamokos planas

1. Mokytojas supažindina mokinius su oro termometru, išdalina užduočių lapus.
2. Su mokiniais susiskirstome į nedidelės grupeles iki 4 mokinių, išmatuojame savo klasės temperatūrą, ją pažymime užduočių lape.
3. Klasė keliauja į numatytas erdves, matuoja temperatūrą, atsako į užduodamus klausimus.
4. Gautų matavimo rezultatų aptarimas, stengiantis suprasti, kodėl skiriasi temperatūra aplankytose erdvėse.
5. Mokymo(si) rezultatų įvertinimas.

Kompetencijos

Komunikavimo
Pažinimo

Temos ugdymo programose

Duomenys ir interpretavimas

Pamokos vieta:

Senamiesčio seniūnija, Vilniaus rotušė
Panašios pamokos
Visos pamokos
Kaip naudotis?