Simetrijos paieškos artimoje aplinkoje
Maksimalus dalyvių skaičius: 25
Pamoką sukūrė - Aušra Semėnienė
Pamoką sukūrė - Aušra Semėnienė
Ar gamta mėgsta simetriją?
Pamokos metu mokiniai pasikartoja simetrijos sąvoką, lauke žaidybiniais metodais įtvirtina žinias apie simetriškas figūras.Dirbdami grupėmis, savo aplinkoje atranda ir pasižymi simetriškus ir nesimetriškus objektus. Grįžę į klasę, grupėmis nubraižo pastebėtų simetriškų ir nesimetriškų objektų diagramą. Remiantis surinktais duomenimis, padaro išvadą, kokių objektų mus supančioje aplinkoje yra daugiau – simetriškų ar nesimetriškų.
Mokiniai įtvirtina dalykines žinias, ugdosi pastabumą, loginio mąstymo, apibendrinimo įgūdžius. Mokosi dirbti grupėmis.
Pamokos tikslas
Įtvirtinti žinias apie simetriškas figūras.Pamokos planas
1. Pakartojama, kokios figūros vadinamos simetriškomis.2. Keliamas klausimas: kokių objektų mus supančioje aplinkoje yra daugiau – simetriškų ar nesimetriškų?
3. Išėjus į lauką, tema įtvirtinima per figūrų atpažinimo žaidimą.
4. Mokiniai suskirstomi į grupes po 4-5. Pristatoma užduotis – per 20 min. aplinkoje rasti ne mažiau kaip 10 objektų, nustatyti, jie simetriški ar ne. Grupės varžosi tarpusavyje, kuri pastebės daugiau.
5. Grįžus į klasę, kiekviena grupė nubraižo atrastų simetriškų ir nesimetriškų objektų diagramą, suskaičiuoja ir pristato savo veiklos rezultatus klasės draugams.
6. Formuluojama išvada.
Kompetencijos
Komunikavimo
Pažinimo
Temos ugdymo programose
Kokios figūros vadinamos simetriškomis?Pamokos vieta:
Šeškinės seniūnija, Šeškinės g. 25
Atsiliepimai
Olga Kisiel
Vaikai domėjosi pamoka. Rado simetriškus objektus aplink mus.
Ina Binkienė
Buvo labai smagi pamoka. Vaikai atrodo įvairių objektų, puikiai juos suskirstė į simetriškus ir nesimetriškus. Buvo įdomu klausytis grupių pristatymų.
edita aleksiejiene
Mokiniams pamoka labai patiko. Mokyklos teritorijoje ieškojo simetriškų ir nesimetriškų objetų. Padarė išvadą, jog mokyklos teritorijoje yra daugiau mus supančių simetriškų objektų.
Džiuginta Poviliauskaitė
Tike mokiniams, tiek mokytjai labai patiko idėja, pati veikla ir jos rezultatas. Ačiū.
Panašios pamokos