Antano Baranausko „Anykščių šilelis“ Vilniuje
Maksimalus dalyvių skaičius: 30
Pamoką sukūrė - Andželika Aleksandravičiūtė
Pamoką sukūrė - Andželika Aleksandravičiūtė
Ar gamta – kūrybos įkvėpėja?!
Kiekviena mokykla yra unikalioje vietoje, todėl tikime, kadši pamoka įkvėps išnaudoti ir šalia jūsų mokyklos esančias nuostabias erdves.Pamokos reikšminiai žodžiai: įsijautimas, patyrimas, kūryba, tapatybė, kontrastas, peizažas. Pamoka skatina mokinius įdarbinti pojūčius (regą, klausą, uoslę), patirti romantiko Antano Baranausko poemoje "Anykščių šilelis" vaizduojamą kontrastą ir užčiuopti savyje gebėjimą kurti. Įsivietinti unikalioje istoriją menančioje Vilniaus erdvėje.
Pamokos autorės - vyr. lietuvių kalbos ir literatūros mokytojos Andželika Aleksandravičiūtė ir Lina Sirgedienė - kūrybinis duetas LIANA.
Nuotrauka © L. Sirgedienė
Pamokos tikslas
Per pojūčius patirti "Anykščių šilelyje" vaizduojamą kontrastą, užčiuopti savyje gebėjimą kurti.Pamokos planas
1. Vizualinio mąstymo metodas klasėje.2. Ėjimas iš mokyklos iki suplanuotos vietos, klausantis M. K. Čiurlionio simfoninės poemos „Miške".
3. Kontrasto įvardijimas (praeitis - dabartis - šios dienos).
4. Pamokos medžiagoje pateikto straipsnio skaitymas ir individualus naujų žinių fiksavimas.
5. Sakinio kūrimas.
6. Grįžimas į mokyklą, refleksija / diskusija porose; savo sukurto sakinio perskaitymas.
7. Namų darbas.
Kompetencijos
Komunikavimo
Kultūrinė
Kūrybiškumo
Pažinimo
Pilietiškumo
Socialinė
Skaitmeninė