dainose-iamzintas-vilnius_57_01720523780-97852bd43f836a28774182af01fbcee2.jpeg

Dainose įamžintas Vilnius

Maksimalus dalyvių skaičius: 30
Pamoką sukūrė - Augustė Andrijauskaitė
  • Istorija,
    Muzika
  • 9 klasei
    10 klasei
  • Lauke
  • Gedimino pr. 1
  • Pamoką veda
    Mokytojas
  • 1:30 val.

Ką mums gali papasakoti dainos apie Vilnių?

Mokiniai susipažins su keletu skirtingų laikotarpių dainų apie Vilnių, sies dainų tekstus su istoriniu kontekstu, bandys atpažinti dainoje minimas vietas Vilniaus mieste.

Moksleiviai mokysis atlikti populiarią dainą apie Vilnių, dalinsis savo įspūdžiais ir įžvalgomis.

Pamokos metu kiekvienam mokiniui reikalingas išmanusis telefonas ir ausinės.


Nuotraukos šaltinis vilniusgo.lt

Pamokos tikslas

Susipažinti su skirtingų laikotarpių dainomis apie Vilnių, jų istoriniu kontekstu, atpažinti minimas vietas.

Pamokos planas

1. Atvykstama į Katedros aikštę, mokytoja pristato pamokos temą.
2. Mokytoja pasakoja apie 1920 m. Vilniaus okupaciją, pristato tuo laikotarpiu sukurtas dainas apie Vilnių, pažymi Gedimino pilies - kaip neatsiejamo Lietuvos valstybės simbolio reikšmę. Mokiniai, naudodamiesi išmaniaisiais telefonais ir ausinėmis, savarankiškai pasiklauso dainos „Žygis į Vilnių“ įrašo.
3. Einama link Šv. Kotrynos bažnyčios ir Vilniaus Vyčio gimnazijos sankirtoje esančių suoliukų, kur filmuotas dainos „Senieji Vilniaus stogai“ vaizdo klipas.
4. Mokytojas pasakoja apie 1966-uosius metus ir televizijoje pasirodžiusius muzikinius klipus, trumpai pristato dainas „Senieji Vilniaus stogai“, „Prie pasakų miesto“.
5. Mokiniai suskirstomi į grupes. Atliekama užduotis.
6. Mokytoja paprašo stebėti aplinką ir atpažinti vaizdo klipe „Senieji Vilniaus stogai“ rodomas Vilniaus vietas.
7. Pereinama į Reformatų skverą. Kelionės metu mokytoja pasiūlo dairytis aplinkui, gal mokiniai pastebės vaizdo klipe „Senieji Vilniaus stogai“ minimus samanotus stogus ar rodytus vaizdus.
8. Mokiniai kartu su mokytoja bando dainuoti šią dainą.
9. Mokytoja užduoda klausimą su užuominomis apie grupės „G&G Sindikatas“ dainą. Mokiniai, naudodamiesi išmaniaisiais telefonais ir ausinėmis, savarankiškai išklauso kūrinį.
10. Diskusija.

Kompetencijos

Kultūrinė
Kūrybiškumo
Pažinimo
Pilietiškumo

Temos ugdymo programose

A2. Pristato, atlieka (vienas ar su kitais) pasirinktą kūrinį, vertina savo ir kitų atlikimą. C3. Tyrinėja muzikos kūrinio kontekstus, paskirtį, integravimo sąsajas, komentuoja muzikinių stilių ir kultūrų įvairovę. D1. Apibūdina Lietuvos muzikinės kultūros bruožus, raidos tendencijas, ieško sąsajų su kitomis kultūromis.

Pamokos vieta:

Senamiesčio seniūnija, Gedimino pr. 1
Panašios pamokos
Visos pamokos
Kaip naudotis?