Garsų įkvėptos skulptūrų istorijos
Maksimalus dalyvių skaičius: 30
Pamoką sukūrė - Aida Baliukevičienė
Pamoką sukūrė - Aida Baliukevičienė
Kokie garsai slypi skulptūrų formose?
Pamokoje vaikai susipažins su skulptūros ir muzikos menu, jų sąveika bei integravimu į kasdieninį gyvenimą. Užduoties metu mokiniai analizuos skulptūras ir, įkvėpti jų idėjų bei formų, kurs trumpus muzikinius kūrinius, naudodami instrumentus, kūno perkusiją, gamtinius objektus (lapų čežėjimą, barškučius iš kankorėžių, šakeles, akmenukus ir pan.).Pamokos pabaigoje mokiniai rinks kūrybingiausią interpretaciją, dalinsis įspūdžiais.
Veiklos ugdo moksleivių kūrybiškumą ir komandinį darbą, skatina jautrumą aplinkai.
Pamoka sukurta Antakalnio suoliukų-skulptūrų parke, tačiau idėja gali būti pritaikyta bet kurioje aplinkoje, kurioje yra skulptūrų ir tinkama erdvė mokinių muzikavimui.
Nuotrauka pamokos autorės.
Pamokos tikslas
Pažinti meno formas skulptūrą ir muziką, jų sąveiką.Pamokos planas
1. Įvadas. Supažindinimas su parko idėja ir suoliukų-skulptūrų koncepcija. Diskusija „Ar galima skulptūrą paversti garsais?“2. Komandų sudarymas. Mokiniai loterijos būdu suskirstomi į 6 komandas pagal skulptūras.
3. Kūryba. Komandos kuria muzikines interpretacijas.
4. Pristatymas. Komandos pristato kūrinius prie atitinkamų skulptūrų, kiti mokiniai klauso ir diskutuoja.
5. Refleksija. Aptarimas ir balsavimas už kūrybingiausią interpretaciją.
Kompetencijos
Komunikavimo
Kultūrinė
Kūrybiškumo
Pažinimo
Temos ugdymo programose
Muzikos kūryba (improvizavimas, komponavimas, aranžavimas) (B)Pamokos vieta:
Antakalnio seniūnija, Antakalnio suoliukų-skulptūrų parkas
Panašios pamokos