Keturios stichijos M. K. Čiurlionio kūryboje
Maksimalus dalyvių skaičius: Iki 30
Pamoką sukūrė - Augustė Andrijauskaitė
Pamoką sukūrė - Augustė Andrijauskaitė
Ar paveiksle ošia jūra?
Pajausk meno ir gamtos jungtį!Pamokos metu mokiniai keliaus Vingio parko takais, kurie yra pavadinti M. K. Čiurlionio paveikslų pavadinimais. Skaitys informacinėse lentose pateiktą medžiagą, analizuos paveikslus ir juose atsispindinčias keturias gamtos stichijas: vandenį, ugnį, orą, žemę. Klausys parinktų M. K. Čiurlionio muzikos kūrinių.
Pamokos pabaigoje iš gamtinių medžiagų bandys atkurti pamokos medžiagoje pateiktus M. K. Čiurlionio paveikslus. Diskutuos, kokia muzika (instrumentai, tempas) galėtų juos geriau atskleisti.
Pamokai reikalingi išmanieji telefonai ir ausinės.
Kuriant pamokos paveikslėlį panaudota iliustracija iš wikipedia.org
Pamokos tikslas
Patyriminiu būdu pažinti M. K. Čiurlionio paveikslus, juos susieti su muzikos kūriniais.Pamokos planas
1. Klasė atvyksta į Vingio parką, mokytojas pristato pamokos temą.2. Suplanuotu maršrutu klasė keliauja po Vingio parką, susipažįsta su keturias gamtos stichijas atspindinčiais Čiurlionio paveikslais. Juos analizuoja, klausosi kompozitoriaus muzikos kūrinių.
3. Kūrybinės dirbtuvės „Atkurk M. K. Čiurlionio paveikslą“ - mokinių grupelės iš gamtinių medžiagų atkartoja pateiktus paveikslus.
4. Darbų pristatymas, diskusija.
5. Refleksija, ką naujo sužinojo, kas labiausiai patiko, nustebino.
Kompetencijos
Komunikavimo
Kultūrinė
Kūrybiškumo
Pažinimo
Temos ugdymo programose
M. K. Čiurlionio muzikos ir dailės pasaulis.Pamokos vieta:
Žirmūnų seniūnija, Vingio parkas
Panašios pamokos