m-k-ciurlionio-kodas-vingio-parke_57_01727435505-a1258e36a55a26b7dab0118a0e0ad288.png

M. K. Čiurlionio kodas Vingio parke

Maksimalus dalyvių skaičius: Iki 30
Pamoką sukūrė - Augustė Andrijauskaitė
  • Dailė,
    Muzika
  • 9 klasei
    10 klasei
  • Lauke
  • Vilniaus Vingio parkas
  • Pamoką veda
    Mokytojas
  • 3 val.

Ką bendro turi Čiurlionio biografija ir jo kūriniai?

Keliaukime Vingio parko takais ir pažinkime M. K. Čiurlionį!

Pamokos metu mokiniai tyrinės menininko gyvenimo sąsajas su jo dailės ir muzikos kūriniais. Klasė Vilniaus Vingio parke ieškos M. K. Čiurlionio paveikslais pavadintų takų ir juos žyminčių informacinių lentų. Stabtelėję prie jų, klausysis mokytojo pasakojimo apie M. K. Čiurlionio gyvenimą, susipažins ir pabandys atlikti kompozitoriaus harmonizuotas lietuvių liaudies dainas. Susirinkę ant Vingio parko estrados suolų, dalinsis žiniomis, vieni kitiems pristatys liaudies dainas.

Pamoką užbaigs kūrybinė užduotis - mokiniai sukurs savo gyvenimo etapą atspindintį piešinį, pritaikys jį papildantį muzikos kūrinį.

Pamokos metu moksleiviai paskirstomi į dvi savarankiškai dirbančias grupes, tad reikalingi du mokytojai.
Pamokos priemonės: popieriaus lapai, segtuvai kieta nugarėle, ant kurių būtų patogu pasidėti popieriaus lapus, pieštukai, tušas ir kt.


Kuriant pamokos iliustraciją panaudotas luxart.com paveikslėlis.

Pamokos tikslas

Netradiciniu būdu susipažinti su M. K. Čiurlionio kūryba.

Pamokos planas

1. Klasė atvyksta į Vingio parką, mokytoja pristato pamokos temą.
2. Mokiniai paskirstomi į dvi komandas, kurios Vingio parke ieško M. K. Čiurlionio paveikslų vardais pavadintų takų. Prie informacinių lentų išklauso informaciją apie menininko gyvenimą, atlieka liaudies dainas.
3. Klasė susitinka Vingio parko estradoje, pasidalina, ką sužinojo.
3. Kūrybinė užduotis - paveikslo sukūrimas apie savo gyvenimo etapą.
4. Kūrybinės užduoties pristatymas klasei.
5. Refleksija.

Kompetencijos

Kultūrinė
Kūrybiškumo
Pažinimo
Pilietiškumo

Temos ugdymo programose

Tyrinėja muzikos kūrinio kontekstus, paskirtį, integravimo sąsajas, komentuoja muzikinių stilių ir kultūrų įvairovę. Pristato, atlieka (vienas ar su kitais) pasirinktą kūrinį, vertina savo ir kitų atlikimą. Savitai aiškina ir komentuoja savo ir kitų sukurtus kūrinius.

Pamokos vieta:

Žvėryno seniūnija, Vilniaus Vingio parkas
Panašios pamokos
Visos pamokos
Kaip naudotis?