Diskusija Vilniaus Miesto Tarybos salėje
Maksimalus dalyvių skaičius: 30
Pamoką sukūrė - Daiva Vyšniauskienė
Pamoką sukūrė - Daiva Vyšniauskienė
Kaip priimami sprendimai?
Tai anglų kalbos ir pilietiškumo pagrindų pamoka, kurios metu mokiniai inscenizuos Vilniaus Miesto Tarybos posėdį pristatant pasiūlymus ir priimant sprendimusPamokos tikslas
Pamokos tikslas yra lavinti mokinių kalbinius komunikacinius – leksinius, gramatinius ir sociolingvistinius – gebėjimus ir plėtoti mokinių sampratą apie socialinę politiką ir demokratiją.Pamokos planas
Mokiniai inscenizuos tarybos posėdį ir laikydamiesi posėdžio formato, sieks tinkamai pritaikyti žinias kaip vykdoma socialinė politika valdžios institucijoje. Mokiniai turės galimybę ugdytis vidinį poreikį aktyviai veikti, ugdytis gebėjimą analizuoti socialinių problemų įvairovę ir dėl to galinčius kilti konfliktus, ieškoti taikaus šių problemų sprendimo būdų. Mokiniai natūralioje aplinkoje – susipažins su miesto problemomis ir praktine valdžios institucijų veikla. Mokiniai taip pat mokysis pritaikyti teksto mediaciją, pokalbio strategijas bei bendravimo konvencijas (reikšti nuomonę, klausti, diskutuoti, reaguoti į pretenziją ir pan.).1. Prieš pamoką, mokiniai pasikartos pagrindinius pilietiškumo, demokratijos ir socialinės politikos principus ir sąvokas pilietiškumo pagrindų ir anglų kalbos pamokose.
2. Aptars Vilniaus miesto savivaldybės veiklą, vykdomų posėdžių eigą, formą ir kitus esminius principus. Stebės Vilniaus miesto tarybos posėdžius, lygins panašumus ir skirtumus su kitų anglakalbių šalių miestų tarybos posėdžiais.
3. Aptars kalbos skirtumus, taikomą registrą ir jam būdingus aspektus.
4. Pasiruoš tarybos posėdžiui: paruoš trumpą pasiūlymą pasirinktai aktualiai socialinei problemai raštu, pasiskirstys rolėmis ir pasiruoš kalbą pagal savo rolę.
5. Vilniaus miesto savivaldybės tarybų salėje, mokiniai inscenizuos posėdį laikydamiesi demokratiškumo principų ir bendravimo konvencijų.
6. Po posėdžio, diskutuos kaip sekėsi išlaikyti demokratijos principus ir situacijai tinkamą kalbą.
Kompetencijos
Komunikavimo
Kūrybiškumo
Pažinimo
Pilietiškumo
Temos ugdymo programose
Anglų k.: Sąveikos ir mediacijos strategijų taikymas; kalbos vartojimas demokratijos, žmogaus teisių, lygių galimybių kontekste; pilietiškumo pagrindų: socialinė politika ir tolerancija demokratinėje visuomenėjePamokos vieta:
Šnipiškių seniūnija, Konstitucijos pr. 3
Atsiliepimai
Daiva Vyšniauskienė
Ačiū mero pavaduotojui T.Gulbinui, kad skyrė mūsų pamokai laiko ir dėmesio, mokiniams tai ypač svarbu. Dėkojame projekto administracijai už palaikymą, už puikią galimybę pasimatuoti tarybos nario kėdę, ar išbandyti tribūnos galią... Puiki patirtis. Mums ypač pasisekė, kad galėjome ir balsuoti, matyti balsavimo rezultatus bei stebėti kaip vyksta sprendimų priėmimo procesai. Ačiū visiems
Panašios pamokos