Vasario 16-osios keliu
Maksimalus dalyvių skaičius: 30
Pamoką sukūrė - Audronė Janavičienė
Pamoką sukūrė - Audronė Janavičienė
Kokie atminties ženklai sieja mus su Lietuvos valstybės atkūrimo diena?
Pamokoje mokiniai pagilins žinias, įgytas istorijos ir pilietiškumo pagrindų pamokų metu. Ugdysis istorinę ir pilietinę sąmonę, susipažindami su lietuvių politine veikla XX a. pradžioje, siekiant atkurti Lietuvos nepriklausomybę. Atras šiandienos mieste šių reikšmingų įvykių įamžinimo ženklus.Moksleiviai lanko vietas, sietinas su lietuvių politine veikla XX a. pirmoje pusėje, siekiant atkurti Lietuvos valstybę. Maršrutas veda pro Vilniaus senąjį teatrą, Šv. Mikalojaus bažnyčią, Lietuvos nacionalinę filharmoniją, paminklą Jonui Basanavičiui ir kitas svarbias vietas.
Pamoka pritaikoma 5-12 klasių moksleiviams. Pagal mokinių amžių, pasirenkamos pagrindiniam arba viduriniam ugdymui skirtos užduotys, kurios yra pateiktos medžiagoje. Taip pat pateikiamos informacijos nuorodos internete, galimi sunkesni atsakymai.
Nuotrauka iš „We love Lithuania“.
Pamokos tikslas
Susipažinti su Lietuvos valstybės atkūrimo ženklais Vilniuje.Pamokos planas
1. Mokytojas pristato pamokos tikslą ir planą, paaiškina užduotis.2. Mokiniai grupėmis keliauja sudarytu maršrutu, kiekvienoje stotelėje atlieka užduotis, fiksuoja objektus. Maršrutas: Vilniaus senasis teatras, Šv. Mikalojaus bažnyčia, Lietuvos nacionalinė filharmonija,paminklas Jonui Basanavičiui, Bazilijonų vienuolynas, Signatarų namai, buvusi „Lietuvos Aido“ spaustuvė, buvusi A. Jurašaitytės fotoateljė.
3. Susirinkus sutartoje vietoje, vyksta pamokos apibendrinimas, refleksija.
Kompetencijos
Komunikavimo
Kultūrinė
Pažinimo
Pilietiškumo