Laiko paslaptys Gedimino pilies kalne
Maksimalus dalyvių skaičius: 24
Pamoką sukūrė - Žygimantas Gaidelionis
Pamoką sukūrė - Žygimantas Gaidelionis
Ar Gedimino pilis per šimtmečius paseno?
Pamokos metu pradinukai susipažįsta su Gedimino kalno ir pilies istorija. Ugdosi suvokimą, kaip kalno ir pilies išvaizda keitėsi per šimtmečius.Vaikai sužino, kaip Gedimino kalnas ir pilis atrodė laiko juostoje (labai seniai, seniai, dabar), patys piešia įvairių laikotarpių paveikslus, kūrybiškai prideda detalių.
Atlikę užduotį, mokiniai darbus pristato klasės draugams.
Pamokoje mokiniai lavins savo kūrybiškumą ir vaizduotę, komandinio darbo įgūdžius.
Pamoką rekomenduojama vesti ant Trijų kryžių kalno, nuo kurio gerai matosi Gedimino kalno ir pilies vaizdas.
Paveikslėlis iš „Made in Vilnius“.
Pamokos tikslas
Įtvirtinti dalykines žinias apie laiko juostą, ugdyti mokinių kūrybiškumą, skatinti domėtis Lietuvos istorija.Pamokos planas
1. Mokytojas su mokiniais aptaria saugaus elgesio taisykles už mokyklos ribų. Mokytojas pristato pamokos temą, uždavinius, veiklas.2. Mokiniams rodomos nuotraukos, vaizduojančios Gedimino kalną ir pilį skirtingais laikotarpiais. Mokytojas trumpai papasakoja apie Gedimino kalno ir pilies istoriją. Paklausia mokinių, ką jie žino apie Gedimino kalną ir pilį.
3. Mokiniai pasiskirsto grupėmis po 3-4.
4. Mokiniai kuria laiko juostą.
5. Kiekviena grupė pristato savo darbą klasei, apibūdina, kaip Gedimino kalnas ir pilis keitėsi per šimtmečius.
6. Refleksija.
Kompetencijos
Komunikavimo
Kūrybiškumo
Pažinimo
Temos ugdymo programose
Nuolatiniai žmonių gyvenimo pokyčiaiPamokos vieta:
Senamiesčio seniūnija, Trijų Kryžių kalnas
Panašios pamokos