Emocijų tyrinėtojai: mokykimės iš aplinkos
Maksimalus dalyvių skaičius: 25
Pamoką sukūrė - Laima Loginovienė
Pamoką sukūrė - Laima Loginovienė
Kokios emocijos yra aplink mane?
Pamoka skirta susipažinti su emocijų ratu, suvokti ir gebėti atpažinti pagrindines šalie esančių žmonių emocijas.Vaikai su mokytoju keliauja mieste, diskutuoja apie emocijų įvairovę. Trijose skirtingose miesto erdvėse mokiniai atlieka tyrimą, kurio metu stebi kitų žmonių emocijas. Moksleiviai ima „emocijų interviu“ iš pasirinktų asmenų.
Pamokos pabaigoje reflektuoja, sukuria ir įteikia gerų emocijų žinutes praeiviams.
Pamokos tikslas
Sužinoti ir mokytis atpažinti pagrindines emocijas.Pamokos planas
1. Sudominimas pagal nuotraukos arba pasakojimo metodą.2. Mokiniams pristatomas emocijų ratas, paaiškinama kurios emocijos yra pagrindinės ir kaip jos pasireiškia.
3. Mokiniai keliauja per tris skirtingas vietas (parduotuvė, aikštė / parkas /sodas, viešojo transporto stotelė). Kiekvienoje vietoje po 5 min. stebi žmonių emocijas, jas pasižymi.
4. Kartu su mokytoja aptaria grupinio darbo rezultatus, atsakydami į pateiktus klausimus.
5. Mokiniai pasiskirsto grupelėmis ir burtų keliu traukia interviu dalyvio apibūdinimą („klasės draugas“, „praeivis“ ir t.t.) bei klausimą. Vykdo interviu.
6. Refleksija, slaptų žinučių kūrimas praeiviams.
Kompetencijos
Komunikavimo
Kūrybiškumo
Socialinė
Temos ugdymo programose
Kitas kaip svetimas: kodėl svarbu domėtis kitu? Pažįsta savo jausmus - kas yra jausmai?Pamokos vieta:
Senamiesčio seniūnija, Rotušės aikštė
Panašios pamokos