Gyvenimo etapų statistika
Maksimalus dalyvių skaičius: 25
Pamoką sukūrė - Raimonda Stoncelytė
Pamoką sukūrė - Raimonda Stoncelytė
Ar Vilnius - jaunas miestas?
Mokiniai įtvirtina žinias apie žmogaus gyvenimo etapus ir atlieka statistinį tyrimą, išsiaiškindami, kurio etapo žmonių Vilniaus gatvėse pastebi daugiausiai.Tyrimo metu mokiniai grupėmis stebi praeivius ir juos skirsto į grupes pagal gyvenimo etapus (pvz.: vaikas, paauglys, suaugęs, senolis ir pan.). Duomenis fiksuoja parengtuose tyrimo lapuose, nubraižo stulpelines diagramas ir apibendrina.
Pamokos pabaigoje reflektuoja pagal „Išėjimo biliete“ pateiktus klausimus.
Nuotrauka iš „Canva“.
Pamokos tikslas
Atlikti statistinį tyrimą išsiaiškinant, kokio gyvenimo etapo žmonių daugiausiai pastebima Vilniaus gatvėse.Pamokos planas
1. Įžanga (10 min.). Mokiniai supažindinami su pamokos tema, aptariami tikslai, pristatoma užduotis ir tyrimo atlikimo žingsniai.2. Pagrindinė dalis - tyrimo atlikimas (25 min.). Spėjimo formulavimas, praeivių stebėjimas, duomenų lapo pildymas, rezultato perkėlimas į lentelę, stulpelinės diagramos sudarymas.
3. Apibendrinimas. Mokiniai su mokytojo pagalba formuluoja išvadą, aptaria tyrimo eigą ir rezultatus.
4. Refleksija pagal „Išėjimo bilieto” klausimus.
Kompetencijos
Pažinimo
Socialinė
Temos ugdymo programose
Organizmai - žmonių įvairovėPamokos vieta:
Senamiesčio seniūnija, Rotušės aikštė
Panašios pamokos