Gyvieji ir negyvieji aplinkos objektai
Maksimalus dalyvių skaičius: 30
Pamoką sukūrė - Aleksandra Baranauskienė
Pamoką sukūrė - Aleksandra Baranauskienė
Gyvas ar negyvas?
Pradinukai artimoje aplinkoje mokosi atpažinti gamtos ir žmogaus sukurtus, gyvus ir negyvus objektus.Pradžioje mokiniai išsiaiškina, kurie objektai vadinami gyvais, o kurie negyvais. Praktinėje dalyje vaikai tyrinėja mokyklos kiemo aplinką, atpažįsta gyvus ir negyvus, žmogaus ir gamtos sukurtus objektus. Atlikdami užduotį, pildo darbo lapus, gautais rezultatais pasidalina su klasės draugais.
Pamokoje lavinamas vaikų pastabumas, informacijos pritaikymas praktikoje, bendradarbiavimo įgūdžiai, viešasis kalbėjimas ir kritinis mąstymas.
Nuotrauka iš https://bitly.cx/YRhbY
Pamokos tikslas
Atpažinti ir sugrupuoti gyvus ir negyvus aplinkos objektus.Pamokos planas
1. Įvadinė dalis - sudominimas.2. Teorinė dalis. Mokytojas paaiškina, kad aplinkoje yra gamtos ir žmogaus sukurtų, taip pat gyvų ir negyvų objektų.
3. Praktinė dalis. Klasė išeina į mokyklos kiemą, mokytojas paskirsto vaikus grupelėmis, paaiškina užduotis, išdalina darbo lapus. Mokiniai atlieka užduotis, rezultatus žymisi lapuose.
3. Užbaigimas. Mokiniai klasės draugams pristato praktinės dalies rezultatus, visi drauge diskutuoja ką naujo sužinojo, kas labiausiai įsiminė.
Kompetencijos
Komunikavimo
Pažinimo
Socialinė
Temos ugdymo programose
Organizmai, Bendri gyvų organizmų požymiai.Pamokos vieta:
Rasų seniūnija, Gervėčių g. 4
Panašios pamokos