Vilniečių profesijos
Maksimalus dalyvių skaičius: 30
Pamoką sukūrė - Lina Ignatavičiūtė
Pamoką sukūrė - Lina Ignatavičiūtė
Ką žmonės dirba visą dieną?
Kokias profesijas galime atpažinti dairydamiesi miesto aikštėje? O pasivaikščioję pagrindinėmis miesto gatvėmis? Kodėl vienas profesijas atpažinti lengviau, o kitas sunkiau?Daugelis mokinių, pristatydami savo šeimos narius, pasidalina, jog mama ar tėtis dirba prie kompiuterio, tačiau įvardinti profesijos dažnai nepavyksta. Šios pamokos metu bandysime praplėsti žinomų profesijų sąrašą.
Pamokoje pradinukai taps tyrėjais, stebės miesto aplinką ir užduočių lapuose fiksuos, kiek skirtingų profesijų pamatys per užduotą laiką. Pasižymės, ką veikia šių profesijų žmonės.
Pamokos pabaigoje moksleiviai diskutuos, kuo kiekviena profesija yra svarbi Vilniaus miesto gyventojams.
Iliustracija pamokos autorės
Pamokos tikslas
Supažindinti mokinius su skirtingomis profesijomis bei jų svarba miestui.Pamokos planas
1. Įvadas.Mokytojas pristato pamokos temą ir tikslą. Kartu su mokiniais aptaria, kokias profesijas mokiniai žino ir kurios yra ypač matomos Vilniuje (pavyzdžiui, gydytojai, statybininkai, menininkai, policininkai).
2. Pagrindinė dalis - tyrinėjimas mieste.
Mokiniai grupelėmis tyrinėja Vilniaus miesto erdves (pvz., aikštę). Kiekviena grupė stebi ir fiksuoja (raštu, gali nupiešti arba nufotografuoti), kokias profesijas jie mato.
3. Pristatymas. Susirinkę aikštėje arba grįžę į klasę, grupelės pasidalina savo pastebėjimais apie matytas profesijas. Aptaria, kokią naudą šios profesijos teikia miestui ir jo gyventojams.
4. Refleksija / įsivertinamas. Mokytojas apibendrina, ką mokiniai sužinojo apie profesijas Vilniuje. Pasiteirauja apie mokinių svajonių profesijas ir kaip jie galėtų prisidėti kurdami savo miesto ateitį.
Kompetencijos
Komunikavimo
Kultūrinė
Kūrybiškumo
Pažinimo
Socialinė
Temos ugdymo programose
Verslas ir verslumasPamokos vieta:
Naujamiesčio seniūnija, Lukiškių aikštė
Panašios pamokos