Su žemėlapiu po Rokantiškių piliavietę
Maksimalus dalyvių skaičius: 20
Pamoką sukūrė - Renata Kvederienė
Pamoką sukūrė - Renata Kvederienė
Ar moku naudotis žemėlapiu?
Pamokos metu vaikai mokosi naudotis žemėlapiu ir orientuotis vietovėje, stebi ir susipažįsta su aplinkoje esančiais lankytinais objektais.Stabtelėję stotelėse atlieka įvairias užduotis, taip susipažįsta su Rokantiškių piliavietės istorija. Išsiaiškina žemėlapio, mastelio, piliakanio, piliavietės, objekto sąvokas.
Priemonės: atspausdintas žemėlapis ir rašymo priemonės, įsivertinimo lipdukai.
Pamoka gali būti adaptuota mokiniams su pritaikytomis ar individualizuotomis programomis.
Nuotrauka iš https://shorturl.at/hAHV8
Pamokos tikslas
Mokyti naudotis žemėlapiu, susipažinti su aplinka.Pamokos planas
Pasiruošimas pamokai. Mokytojas kiekvienam mokiniui suruošia po priemonių rinkinį (atspausdintas žemėlapis su užduotimis, rašymo priemonės, įsivertinimo lipdukai). Pasiruošia naujų sąvokų aiškinamuosius teiginius. Išsiaiškina pagrindinius faktus apie lankomą objektą - Rokantiškių piliavietę.2. Įvadas. Mokytojas pristato pamokos temą, eigą ir užduotį. Trumpai paaiškina naudojamas sąvokas.
3. Pagrindinė veikla. Mokytoja papasakoja trumpą istoriją apie Rokantiškių piliavietę, demonstruoja nuotraukas, įvardina pagrindinius faktus. Išdalina mokiniams užduotis, paaiškina kaip jas reikės atlikti.
Mokiniams su pritaikytomis ar individualizuotomis programomis padeda mokytoja ar mokytojo padėjėjas. Esant poreikiui, mažinamas užduočių kiekis.
4. Refleksija. Kiekvienas pristato savo atsakymus, įsivertina savo darbą lipduku (žalia, geltona, raudona).
Kompetencijos
Komunikavimo
Kultūrinė
Pažinimo
Pilietiškumo
Socialinė
Temos ugdymo programose
Kultūrinis identitetas ir bendruomeniškumasPamokos vieta:
Naujosios Vilnios seniūnija, Liepto g. 11, Vilnius, 11119 Vilniaus m. sav.
Panašios pamokos