Pasivaikščiojimas Vilniaus japoniškame sode
Maksimalus dalyvių skaičius: Neribotas
Pamoką sukūrė - Lymantė Sviridenkienė
Pamoką sukūrė - Lymantė Sviridenkienė
Ką radai sode?
Ši patyriminė veikla orientuota į didelių ir labai didelių specialiųjų ugdymosi poreikių turinčius mokinius.Vaikai atvyksta į Japonišką sodą, pasikartoja gamtos pažinimo pamokoje nagrinėtas sąvokas. Sode ieško objektų, kurie atvaizduoti užduočių lapuose. Rastus objektus pasižymi, pamokos pabaigoje įsivertina.
Pamokos metu ugdomas mokinių pastabumas, dėmesio koncentracija, lavinami bendravimo įgūdžiai. Ugdant socialinius bei savarankiškumo įgūdžius ir atsižvelgiant į individualius mokinių gebėjimus, į pamokos vietą rekomenduojama vykti viešuoju transportu.
Pamokos tikslas
Atpažinti tradicinius japoniško sodo objektus.Pamokos planas
1. Pasiruošimas pamokai.2. Sąvokų pasikartojimas.
3. Užduoties atlikimas.
4. Apibendrinimas. Pokalbis ką rado, objektų aptarimas.
5. Mokinių įsivertinimas/vertinimas.
Kompetencijos
Komunikavimo
Pažinimo