Pažinkime medžius šalia mūsų
Maksimalus dalyvių skaičius: 25
Pamoką sukūrė - Jelena Stanulevič
Pamoką sukūrė - Jelena Stanulevič
Ar pažįstu aplink mane augančius medžius?
Pamoka skatina pritaikyti klasėje įgytas žinias apie medžius, mokantis juos atpažinti natūralioje aplinkoje. Dirbdami grupėse, mokiniai suranda, stebi ir apibūdina nurodytus medžius.Pamokoje sprendžiama problema, kuomet mokiniai atpažįsta medžius vadovėlyje ar mokomojoje medžiagoje, bet gamtoje sunkiai pritaiko turimas žinias. T.y., dažnai neranda medžio pagal pavadinimą arba negali pasakyti, kokį medį mato.
Pamoka ugdo darbo grupėje, komunikavimo įgūdžius, lavina dėmesio koncentraciją, pastabumą.
Iliustracijos šaltinis https://shorturl.at/fltEQ
Pamokos tikslas
Atpažinti medžius, augančius natūralioje aplinkoje.Pamokos planas
1. ĮVADAS (10 min.). Mokytojas supažindina su pamokos eiga ir užduotimi. Mokiniai pagal paveikslėlius pakartoja medžių, kuriuos mokėsi, pavadinimus.2. PAGRINDINĖ VEIKLA (40 min.). Klasė su mokytoju eina į parką, pakeliui stebi medžius. Mokiniai suskirstomi į 5-6 grupes, kiekviena grupė gauna užduočių lapus. Dirbdami grupėse, mokiniai turi surasti nurodytus medžius, juos tyrinėti (paliesti kamieną, pačiupinėti lapą, įsižiūrėti į lają) ir apibūdinti, lapuose apibraukiant tinkamus žodžius. Mokiniai atlieka ir kitas užduotis.
3. APIBENDRINIMAS (30 min.). Mokiniai grįžta pas mokytoją, kartu aptaria atliktą darbą. Kiekviena grupė pristato išvadas: kokie medžiai auga mūsų parke? Kokių medžių daugiausia? Ar surinkote šių medžių lapus? Diskutuojama apie medžių naudą.
5. UŽBAIGIMAS (5 min.). Refleksija, įsivertinimas, vertinimas.
Kompetencijos
Komunikavimo
Pažinimo
Socialinė
Temos ugdymo programose
Tylus augalų gyvenimasPamokos vieta:
Šeškinės seniūnija, Dūkštų g. 30, Vilnius
Atsiliepimai
Natalija Lapina
Aciū už medžiagą, pamoką pavyko. Pamokos planas gerai apmastytas, ačių.
Liubomira Izdebskaja
Pamoka įdomi. Pasinaudota metodine medžiaga. Ačiū už pamoką.
Panašios pamokos