Perskaityk Vilnių
Maksimalus dalyvių skaičius: neribojama
Pamoką sukūrė - Nacionalinės bibliotekos Vaikų ir jaunimo literatūros departamentas
Pamoką sukūrė - Nacionalinės bibliotekos Vaikų ir jaunimo literatūros departamentas
Ar pažįsti Vilniaus miesto literatūrines vietas?
Pamoka - literatūrinis orientacinis žaidimas - kviečia mokinius patikrinti savo literatūrines žinias ir atrasti Vilniaus mieste naujų įdomybių.Pamokos dalyviai, pasiskirstę grupėmis, pagal žemėlapį žingsniuos sudarytu 3,5 km maršrutu, ieškodami literatūrinių Vilniaus objektų. Maršrutas eina pro Valdovų rūmus, Gedimino paminklą, Literatų skersgatvį, keletą įžymių Vilniaus skulptūrų, kitas su vaikų literatūra susijusias vietas. Kiekviename objekte mokiniai turės atlikti užduotį, jos atsakymą suvesti į mobiliąją programėlę, kurią atsidarys nuskaitydami QR kodą.
Pradinių klasių mokinių grupes po miestą lydi mokytojai, jie padeda atlikti užduotis. Vyresnių klasių mokiniai gali dirbti savarankiškai. Atliekant užduotis, komandai reikalingas bent vienas išmanusis telefonas su interneto ryšiu ir QR kodų skaitytuvu.
Išsprendę šio literatūrinio žaidimo užduotis, mokiniai gaus sarašą knygų, kurį sudarė Nacionalinės bibliotekos Vaikų ir jaunimo literatūros departamento specialistai.
Pamokos tikslas
Aplankyti ir pažinti 10 įdomių literatūrinių Vilniaus objektų.Pamokos planas
1. Mokytojas paaiškina pamokos eigą ir suskirsto mokinius į grupes. Grupėms išdalina orientacinius žemėlapius.2. Mokiniai kartu su mokytoju arba savarankiškai keliauja mieste pagal žaidime nurodytas užuominas ir atlieka užduotis.
3. Pamokos pabaigoje dalijasi įspūdžiais, reflektuoja.
Kompetencijos
Komunikavimo
Kultūrinė
Pažinimo
Temos ugdymo programose
Skaito įvairaus pobūdžio tekstus, naudojasi įvairiais informacijos šaltiniais, randa informaciją. Dalyvauja kultūriniame ir visuomeniniame gyvenime.Pamokos vieta:
Senamiesčio seniūnija, Valdovų rūmai
Atsiliepimai
Ilona Cibulskienė
Pamoka puiki.Mokiniams patiko.Klausimai įdomūs ir reikalaujantys žinių ir pastabumo.
Elena Vachovič-Liackaja
Mokiniams buvo tikrai labai įdomu. Aplankėme daug įdomių vietų.
Tik mums neveikė programėlė, daug kartų bandėme prisijungti, bet, deja, nepavyko.
Gerai, kad turėjau popierinį variantą.)