piesiu-katedra-is-paukscio-skrydzio-vietoves-planu-kurybines-dirbtuves_57_01715094566-e2bbdd512a43da039ead5b92ff045422.png

Piešiu Vilnių iš paukščio skrydžio

5
Maksimalus dalyvių skaičius: 25
Pamoką sukūrė - Karolina Masilionyte
  • Dailė,
    KITA,
    Pradinis ugdymas
  • 2 klasei
    3 klasei
  • Lauke
  • Vilnius, 01143 Vilniaus m. sav.
  • Pamoką veda
    Mokytojas
  • 1:30 val.

Kam reikalingi vietovės planai?

Pamokoje 3 klasės mokiniai susipažįsta su vietovės plano sąvoka ir paskirtimi, bando patys sudaryti planą - kūrybiškai pavaizduoti Vilniaus Katedros aikštę ar kitą miesto vietą iš paukščio skrydžio perspektyvos.

Pradinukai susipažįsta su planų sutartiniais ženklais, grupelėmis braižo vietovės planą, jame atvaizduodami ne tik objektus, bet ir nuotaiką, atmosferą. Klasės draugams pristato savo darbus.

Priemonės: paprasti ir spalvoti pieštukai ar kreidelės, liniuotės.

Pamokoje sužaidybintai pristatoma bendrojo ugdymo tema, ugdomas moksleivių žingeidumas, kūrybiškumas, lavinami praktiniai braižymo ir abstraktaus mąstymo įgūdžiai.


Paveikslėlis iš „We love Lithuania“

Pamokos tikslas

Susipažinti su vietovės planu, išmokti jį sudaryti ir naudotis.

Pamokos planas

1. Mokytoja su mokiniais aptaria saugaus elgesio taisykles už mokyklos ribų. Mokytoja pristato pamokos temą, uždavinius, veiklas.
2. Visi kartu diskutuoja, kas yra planas ir kodėl jis naudingas. Mokytoja parodo vietovės planą, paaiškina, kur jame yra namas, parkas, kiti objektai. Aptariama, kokią informaciją galima rasti plane ir kaip ji padeda orientuotis.
3. Mokiniai susipažįsta su sutartiniais ženklais.
4. Mokiniai suskirstomi į grupes po 3-4.
5. Praktinė veikla: braižomas Katedros aikštės (ar kitos pasirinktos Vilniaus vietos) planas.
6. Grupių darbų pristatymai.
7. Refleksija.

Kompetencijos

Komunikavimo
Kūrybiškumo
Pažinimo

Temos ugdymo programose

Gyvenamoji aplinka

Pamokos vieta:

Senamiesčio seniūnija, Vilnius, 01143 Vilniaus m. sav.
Visos pamokos
Kaip naudotis?